http://cgi.benl.ebay.be/Suzuki-dr-800S- ... 286.c0.m14
Not sure if it really that new...if yes - somebody will be lucky.
Spotted on Belgian eBay DR800 sale
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Looks rather used for 6000 km and not very good tires if the had to be changed at 6000 KM.
But if it is this low somebody will be as lucky as me, with my DR750 with 12700 for €1100,=
(allmost 14000 now
)
But if it is this low somebody will be as lucky as me, with my DR750 with 12700 for €1100,=

DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Well, it certainly been repainted and I think 92 original frame color is white? Mine was white.
I do not think it really had 6000 km unless owner repainted it after purchase. Don't know - just posted it in case somebody looking for SR43.
I do not think it really had 6000 km unless owner repainted it after purchase. Don't know - just posted it in case somebody looking for SR43.
he hallo,
Ik ben Geert en heb vroeger hier nog al eens opgezeten met mijn vorige big.Nu ben ik deze gaan bij halen om mijn dr 650 se te vervoegen.
Zo kan die blijven met noppenbanden en deze voor op de weg.
Kilometers lijken te kloppen.De motor heeft jaren stil gestaan en is daarna verkocht op een veiling.Ik heb hem voor 1500 kunnen meenemen.
De rit naar huis is goed verlopen.
Ik ben Geert en heb vroeger hier nog al eens opgezeten met mijn vorige big.Nu ben ik deze gaan bij halen om mijn dr 650 se te vervoegen.
Zo kan die blijven met noppenbanden en deze voor op de weg.
Kilometers lijken te kloppen.De motor heeft jaren stil gestaan en is daarna verkocht op een veiling.Ik heb hem voor 1500 kunnen meenemen.
De rit naar huis is goed verlopen.
-
Hey Geert,
Leuk dat je er weer een hebt! Gisteren teruggekomen uit België en wow wat hebben jullie mooie putten en weggetjes. Begrijp goed dat je een van de twee continu op noppen wil hebben
Leuk dat je er weer een hebt! Gisteren teruggekomen uit België en wow wat hebben jullie mooie putten en weggetjes. Begrijp goed dat je een van de twee continu op noppen wil hebben

DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Dat klopt. Mijne 650 blijft nu op noppen. De banden wisselen was toch een hele bedoeling. De big hou ik voor op de weg en wat licht offroad werk.Ben er gisteren mee afgekomen van Charlerloi door de gietende regen.Het is precies dat de 800 een versnelling meer heeft bij het rijden op de autoweg.