nieuw concept yamaha
Moderator: ghulst
Buik nog niet vol van nieuwe concepten ?brommer schreef:http://www.nieuwsmotor.nl/2009/09/09/re ... f-onthuld/
-
van yamaha al heeeel snel de buik vol.......
-
Deze configuratie wordt al tientallen jaren in Karts gebruikt. Lekker nieuw weer
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
ook de krukasopstelling? center van krukas ligt niet in lijn met het center van de zuigerpenspeedphreax schreef:Deze configuratie wordt al tientallen jaren in Karts gebruikt. Lekker nieuw weer
vind het leuk idee, maar ik vraag me toch af hoe lang dit zal volhouden, naar beneden zal de zuiger beter de krachten overbrengen op de kruk, maar als die iedere keer een 'lastige' weg terug naar boven moet, hoe lang houden de lagers dit vol?
hopelijk weten ze het bij yamaha beter dan ik
-
Bij de Yamaha in dit geval wellicht overdreven zichtbaar maar in feite is dit altijd al zo. De pen van de zuiger zit nooit in het midden van de zuiger.PH450 schreef:ook de krukasopstelling? center van krukas ligt niet in lijn met het center van de zuigerpenspeedphreax schreef:Deze configuratie wordt al tientallen jaren in Karts gebruikt. Lekker nieuw weer
Althans: Dat heb ik altijd begrepen maar ik ben natuurlijk geen expert he?
Yamaha is altijd al een voorloper geweest in innovatie. Hoogtoerige 4-takts en powervalve in 2-takters. Ook dit gaat weer helemaal goed komen.
(ik heb makkelijk praten als Yammie fan )
(ik heb makkelijk praten als Yammie fan )
# 442
[quote="Sanne"]Yamaha is altijd al een voorloper geweest in innovatie. Hoogtoerige 4-takts en powervalve in 2-takters. Ook dit gaat weer helemaal goed komen.
(ik heb makkelijk praten als Yammie fan )[/quote
Ben zelf ook best een yamaha fan.En hoop dat dit ook weer iets moois word net als de monoschock,ypvs enz.
(ik heb makkelijk praten als Yammie fan )[/quote
Ben zelf ook best een yamaha fan.En hoop dat dit ook weer iets moois word net als de monoschock,ypvs enz.
Was ik maar Rijker en iets knapper ??