ikzelf,kurt en kris(meegereden brabanconne)hebben ons ingeschreven voor de herfstrit,kan iemand hierover wat uitleg geven van het verloop,enkele goede tips of goed raad,eventueel enkele waypoints voor als het mis gaat(deze hebben mij in den brabanconne na pech en reparatie terug op de goede weg gelijd)
alvast bedankt
groeten max
herfstrit 2daagse
Moderators: ghulst, celsa, Djob
ok tot dan,heb jij de herfstrit al gereden?GuyC schreef:Ej MaxDax,
Het lijkt me voldoende dat je dit bericht lanceert enkel op het Grensland forum. Daarom heb ik het verplaatst.
Ikzelf rijd de herfstrit ook mee dus ik zie je daar..
Groeten
Guy
geen tussenstops om roadbooks te wisselen, gewoon met 1 roadbook naar ginder en savonds plakken voor dag 2.
Als je de grote lus van de brabaconne gereden hebt moet dit ook wel lukken,alleen dan twee dagen en misschien iets technisser.
Als je op schema zit kom je de volgwagen wel enkele keren tegen om wat te drinken. Eten zorg je zelf voor.
gr kriscross
Als je de grote lus van de brabaconne gereden hebt moet dit ook wel lukken,alleen dan twee dagen en misschien iets technisser.
Als je op schema zit kom je de volgwagen wel enkele keren tegen om wat te drinken. Eten zorg je zelf voor.
gr kriscross
Hoi mannen,
Ben terug van weggeweest,
hey Bartje, niet TE zenuachtig, das geen probleem voor jullie, ik kan (mag) geen waypoints van de herfstrit geven,
Jullie klaren deze klus wel zonder, Trouwens bij de briefing 's morgens krijg je wel informatie en een paar tel nrs waar je terecht kan bij eventuele problemen, vergeet niet gewoon een landkaart op zak te steken!
Succes!
ps, dat pîntje houd ik nog tegoed volgende keer haha!
Enneuuu......ik heb dat tweede bericht verwijdert he Bart, ik veronderstel dat je per ongeluk twee keer het zelfde had gepost ?
Ben terug van weggeweest,
hey Bartje, niet TE zenuachtig, das geen probleem voor jullie, ik kan (mag) geen waypoints van de herfstrit geven,
Jullie klaren deze klus wel zonder, Trouwens bij de briefing 's morgens krijg je wel informatie en een paar tel nrs waar je terecht kan bij eventuele problemen, vergeet niet gewoon een landkaart op zak te steken!
Succes!
ps, dat pîntje houd ik nog tegoed volgende keer haha!
Enneuuu......ik heb dat tweede bericht verwijdert he Bart, ik veronderstel dat je per ongeluk twee keer het zelfde had gepost ?
In een bungalow park,
Ik ga niet mee, dit is echt meer offroad (enduro zeg maar) gericht.
Julle gaan er van genieten, dat staat vast!
Ik ga niet mee, dit is echt meer offroad (enduro zeg maar) gericht.
Julle gaan er van genieten, dat staat vast!
Hey mannen,
Ooit heb ik de herfstrit nog gereden.
Alles wordt pefect uitgelegd voor vertrek.
Het is een pittige tocht en hoop maar op goed weer.
Bij regen en modder moet dat knap lastig zijn.
Alles is doenbaar.
Succes
Ooit heb ik de herfstrit nog gereden.
Alles wordt pefect uitgelegd voor vertrek.
Het is een pittige tocht en hoop maar op goed weer.
Bij regen en modder moet dat knap lastig zijn.
Alles is doenbaar.
Succes
Husky WR 250 #405
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland