Oudere trial gezocht
Moderator: ghulst
-
Ik zoek een oudere trial motor om eens te proberen of deze tak van de motorsport me bevalt. Ik heb er maar een klein budget voor over dus liefst iets van de jaren '90. Heb je wat staan dan hoor ik het graag!
gilbert100 schreef:Ik zoek een oudere trial motor om eens te proberen of deze tak van de motorsport me bevalt. Ik heb er maar een klein budget voor over dus liefst iets van de jaren '90. Heb je wat staan dan hoor ik het graag!
Heeeey Gilbert!
Ga je ook trialen???
Doe net als ik en koop i.p.v. een oud lijk een hele knappe. Zelf heb ik een hele vette Beta REV 3 4-takt gekocht een klein jaar geleden. Ik heb zo gedacht, zo een ding heb je voor het leven, weinig onderhoud en erg leuk om te rijden/trialen. Je geeft wat meer geld uit maar je weet zeker dat je geen lijk koopt en het is echt wel super leuk om te doen. En een 4-takt is veel makkelijker te doseren.
Gaan we straks samen met Husky trialen!
groeten sanne
# 442
-
in ieder geval toch een poging wagen... een trial is altijd leuk hé, zeker nu ik wat vaker in Bilstain wil spelen...
-
heeft er helemaal niemand wat ouds ( of goedkoop ) staan??
Er staat op marktplaats een mooie Sherco uit 2005 voor 1650 in Brabant. Is niet veel geld voor z'n leeftijd.
#777 - Mijn fotoboekenplank
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
-
Weet er iemand of er nog wisselstukken te vinden zijn van het merk Frantic? Verder lijkt het me wel een leuke trial om te starten. Bedankt voor de tip!!