Hallo luitjes,
Momenteel ben ik mijn TM400 aan het checken voor een offroad trip in Italie . Bij het nalopen van de bedrading (soms gebeurt er niets wanneer ik op het startknopje druk (slecht contact, accupolen smerig ) kom ik ook ingevette contacten tegen. Mijn vraag; kan ik met een willekeurige ontvetter en/of contactspray alle contacten schoonmaken. Is het "slim" om alle contacten in te vetten tegen water etc.??
Na een ritje zweet de kopakking een klein beetje. kan dit kwaad, zo ja, wat te doen of kun je hier rustig mee doorrijden (zie tijdens offraodritjes vaker zwetende cilinderkoppen.
graag hoor ik
rijklaar maken voor Italietrip
Moderator: ghulst
Dit is goed spul voor wat je beschrijft : http://www.motozoom.nl/index2.cfm?bestelnummer=10004881
Maar die koppakking, wat komt daar uit, koelvloeistof of olie ?
Maar die koppakking, wat komt daar uit, koelvloeistof of olie ?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Hoi Sjokske,
Dank, ik zal een tubbetje bestellen. kan ik de stekkerverbindingen en contacten schoonmaken met een ontvetter??
Volgens mij zweet de koppakking een beetje koelvloeistof....kan niet veel zijn wat ik zie het nivo van koelvloeistof niet echt dalen.
Groet,
Dion
Dank, ik zal een tubbetje bestellen. kan ik de stekkerverbindingen en contacten schoonmaken met een ontvetter??
Volgens mij zweet de koppakking een beetje koelvloeistof....kan niet veel zijn wat ik zie het nivo van koelvloeistof niet echt dalen.
Groet,
Dion
Laatst gewijzigd door Dion op wo sep 09, 2009 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi werk!!