26 sept Brouwer offroad dag

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
de antrapper

Ik heb me hier voor opgegeven, lijkt me een leuk dagje.
Ik doe wel de zware allroad klasse, lijkt me precies mijn tempo :D

Jaarlijkse All road dag !!

Zaterdag 26 september hebben we de jaarlijkse : Arjan Brouwer- All en Off-road dag , waarbij door iedereen kan worden deelgenomen voor de SPONSORPRIJS van € 19,50.
Start om 9.00 uur in Putten en deze dag komen we op enkele zeer mooie zandlocaties waar alle deelnemers zich op hun manier kunnen uitleven.

DOELSTELLING;
Met voorrijders een leerzame dag op de mooiste locaties, geheel verzorgd met lunch en BBQ voor een SPONSORPRIJSJE omdat Arjan Brouwer gek is op zijn klanten en relaties.

DAKAR PROMINENTEN:
Aanwezig zijn vele prominenten en diverse Dakar motorrijders en rijdsters, enkele dessert cops en Tonny van de Spoel ( Heros legend die ook naar Dakar gaan) en Dakar team Arjan Brouwer en Leendert lekkerkerker, een VIP team en een sponsor team.

VOORRIJDERS EN KLASSES:
We rijden met voorrijders in diverse klasses : damesklasse, beginners , middenklasse , gevorderden, en zware All-road klasse ( o,a BMW ). Geen enduromotoren !!
Hans Hendriks heeft de algehele leiding met daarnaast Arjan Brouwer , Ed Karssen, Wouter Boonen, Ton de Groot, Jan Hofland, Corne van Boejen, en John de Graaf .

ROUTE:
De route is vanaf de startplaats : de Hoge Eng west 19 te Putten naar diverse locaties op de Veluwe. Ook is er een prachtige All-road route over de Veluwe uitgezet over de mooiste routes door Ton de Groot voor de BMW en dames klasse die rustiger routes willen rijden .

BRIEFING:
Cor Termaat zal de briefing geven om 9.00 uur en de dagindeling geven waarna gelijk om 9.30 vertrokken word. Cor zal info geven over Dakar 2010, en de VIPS introduceren .

LUNCH:
Tussen de middag om 12.00 uur hebben we in het bivak een echte Dakar lunch , waar tevens een demo is door enkele Dakar voertuigen.

MIDDAG:
S,Middags routes met opbouwende leerstof voor iedereen.
16.00 uur verzamelen in Putten voor de prijsuitreiking waarbij Cor Termaat het slotwoord doet en nog gebruik van de BBQ gemaakt kan worden.

SPONSORPRIJS:
Deze dag is inclusief eten en drinken en super voorrijders en is voor de SPONSORPRIJS van € 19,50 bij voorinschrijving en € 25 op de dag zelf om de enorme kosten enigszins te dekken van organisatie, huur 3 locaties, eten en drinken , voorrijders, en BBQ .!!!!!!

VOORINSCHRIJVING:
Betaling per bank € 19,50 op ING bank Putten op no; 665.805.225 tnv A Brouwer met vermelding All-road dag en naam en klasse. Mail op info@arjan-brouwer.nl naam en klasse door waardoor je verzekerd bent van een startplaats. We bevestigen je dit per mail. Vol is vol. INFO; www.arjan-brouwer.nl

Kortom: Veel FUN en ACTION !!!!!!!!!

Cor Termaat, Hans Hendriks en Arjan Brouwer.

Met vriendelijke groet,

Arjan Brouwer Trading
Hoge eng west 19 / 21
3882 TP Putten
tel; 0341-355.975
fax; 0341-355831
mail; info@arjan-brouwer.nl
site; www.arjan-brouwer.nl
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Frans van Roosmalen

Veel plezier!!

Ik zit dan al in de Ardennen met wat andere Biggetjes 8)
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=9668
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
ikrijbig

mooi balen dat het op zaterdag is, aangezien ik dan de winkel los heb.
Ridge

Ik heb me voor de middenklasse opgegeven, hoop weer net zo veel plezier te hebben al de vorige keer. :lol:
zappa.suzuki

Middeklasse? jij?

Nu ja, na de lunch kan je nog wisselen naar de gevorderde :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ridge

Het verschil zit hem vaak in de snelheid op de makkelijkere stukken, en ik vindt het vaak niet nodig om 80km/p of harder over zandpaden te rijden.
Frans van Roosmalen

Kom net bij Arjan vandaan en hij vertelde dat er al 120(of 180 wordt een beetje doof :wink: ) aanmeldingen zijn. Hij heeft maisland, strand en nog meer leuks zoals door een schuur heen bij een boer.

Veel plezier :D
zappa.suzuki

Frans en ik rijden dan de hart van Brabant rit van Ad ketelaar, zag net ook dat frans en ik als enige BIG rijders mee doen aan de Brabo 600..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
de antrapper

8) Kortom de "Biggies"zijn weer overalllll!!!!! :twisted:
Edwin
Contacteer:

hart van brabant staat ook bij mij op de agenda :wink:
Assumption is the mother of all fuck ups
Frans van Roosmalen

Gezellig Edwin 8)
Ridge

Het weer ziet er goed uit voor zaterdag, de Big is weer in "topconditie" en ik heb er zin in.

Verder niemand anders dan de antrapper die meerijd?

Diegene die AK rijden ook veel plezier gewenst.
Suzuki DL650 / Honda XRV750
de antrapper

8) Terug uit Putten, heb denk ik een inschattingsfout gemaakt :? , m'n maatje heeft een GS en ik dus ook maar mee met de GS groep(15) , maar dat ging allemaal wel heel heel heel erg rustig, stukje zandpad en dan weer wachten tot de groep weer kompleet was.Hier was m'n Big gewoon te snel voor :shock:
Wel leuk was een maisveld doolhof,probleem was alleen dat het in 1 lange file ,stapvoets er doorheen waggelde.
Met de lunch ben ik afgehaakt, het zat vast wel goed in elkaar, maar via routeboek heeft toch mijn voorkeur, kun je je eigen tempo rijden.
Ridge nog even gezien, ik hoop datie meer lol heeft gehad.
Hans D
Ridge

Ik heb me geweldig vermaakt vandaag, reed in een middenklasse groep mee. Hiervan was de helft met een wr450, 2 man met een 640 adventure en wat met nieuwe tenere's die goed konden rijden.

Lekker vlot kunnen rijden, 70-80km/u over het mulle zand was lekker vol te houden.

3 maal een maisdoolhof gereden ( 2x vlot en 1x stapvoets ), bij meerdere maisvelden een paar rondjes gecrost. Een rondje crossbaan gereden in ermelo, dit was echt moeilijk man :wink: .

Net voor de pauze een paar ronden over een klein kartbaantje gegleden met de kenda's, lekker driften.

Verder lekker bij strand horst gereden, heuvels - een steile trap af - door het water en heel veel mul zand.

Kortom een super dag geweest waarbij in me geen moment verveeld heb, zonder pech of ongelukjes in mijn groep.

Volgend jaar ben ik er weer bij !!
Suzuki DL650 / Honda XRV750
Plaats reactie