Zijn er mensen die ervaring hebben met een bedrijf / zaak die crosskleding repareert?
M'n Thor enduropak is door een onzachte landing tegen prikkeldraad aardig gehavend maar nog niet dermate slecht dat ik 't wil vervangen (1,5 jaar oud). Een prijsopgave van een professioneel (motor)kleding reparatie bedrijf lag rond de 90 euri maar vind ik toch echt teveel...
Ben benieuwd naar jullie ervaring!
Groeten,
Arnaud.
Reparatie crosskleding
Moderator: ghulst
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Een vriendin van mijn moeder heeft het bij mij gemaakt. Ze kan goed naaien en heeft ook een soort van industriele naaimachine. Ik weet niet of ze het voor "vreemde" doet.
Het is dus wel te doen.
Zijn er bij jou in de buurt niet van die Turkse kleermakers? Die hebben gepaste machines.
Het is dus wel te doen.
Zijn er bij jou in de buurt niet van die Turkse kleermakers? Die hebben gepaste machines.
-
Idd gewoon wat kleermakers/verstellers bellen in de buurt of ze naaimachines hebben geschikt voor dikke stof/leer..
Heb zelf m'n dure gortex wegjas na een schuifer op weg netjes laten verstellen bij de goude schaar in de bildt.. is erg goed met motor kleding
Heb zelf m'n dure gortex wegjas na een schuifer op weg netjes laten verstellen bij de goude schaar in de bildt.. is erg goed met motor kleding
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Hey Leo!
Viel mee hoor, iets te stijl talud af in Limburg bij stevige regen, bleek de ondergrond toch blubbiger te zijn dan ik in eerste instantie dacht en remmen is dan geen optie meer... Gewoon wat mooie parallelle scheuren in de mouw;-)
Viel mee hoor, iets te stijl talud af in Limburg bij stevige regen, bleek de ondergrond toch blubbiger te zijn dan ik in eerste instantie dacht en remmen is dan geen optie meer... Gewoon wat mooie parallelle scheuren in de mouw;-)
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Nou 't is dun bezaaid met turkse kleermakers in Lelytown... Maar de zoekactie wordt voortgezet;-)
www.noxian.nl
www.noxian.nl