Ik heb een CRD die nogal een matige herrie maakt. Dus ik denk, de wol zal wel op zijn.
Achterkantje er af, zit er een mooie reflectiedemper er in:
Achter dat schot zit volgens mij het compartiment waar dan de wol moet zitten:
Maar, zoals je ziet loopt het buisje niet helemaal door, dus ik ben bang dat als ik tussen het rooster en het buisje de wol stop, dat het er nogal makkelijk wordt uitgeblazen.
Maar, tussen het rooster en de buitenkant zit niet echt veel ruimte:
Dus waar moet ik nou de wol stoppen volgens jullie?
CRD uitlaat, nieuw wol
Moderator: ghulst
Hmmm, koffie.
Het demperwol moet tussen de tailpijp en `gaaspijp`zitten.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
het laatste gedeelte is inderdaad reflectie, dus daar moet niets in,
gewoon laten zo. (vanaf die kant had je hem mijnsinziens net zo goed dicht kunnen laten).
volgens mij heb je hem vanaf de andere kant nog niet los gehad?
(of kan dat niet bij die uitlaat?)
want ik denk dat aan de voorkap van binnen een stukje pijp zit dat aansluit op de binnenpijp waarvan jij denk dat die te kort is.
het vulspul moet dan dus in op de plek die adje aangeeft.
en dus vullen vanaf de voorkant, (of toch vanaf de achterkant als de voorkant niet los kan) er zijn van die mooie kokers te koop,
ingesald met krimpfolie, die kun je er makkelijk over de binnenpijp heen inschuiven en evt afzagen, vooral NIET de krimpfolie verwijderen, want dan krijg je de vulling er nooit netjes in, als de uitlaat warm wordt verschroeid de folie en de vulling "zet" zich mooi klem in de pijp.
gewoon laten zo. (vanaf die kant had je hem mijnsinziens net zo goed dicht kunnen laten).
volgens mij heb je hem vanaf de andere kant nog niet los gehad?
(of kan dat niet bij die uitlaat?)
want ik denk dat aan de voorkap van binnen een stukje pijp zit dat aansluit op de binnenpijp waarvan jij denk dat die te kort is.
het vulspul moet dan dus in op de plek die adje aangeeft.
en dus vullen vanaf de voorkant, (of toch vanaf de achterkant als de voorkant niet los kan) er zijn van die mooie kokers te koop,
ingesald met krimpfolie, die kun je er makkelijk over de binnenpijp heen inschuiven en evt afzagen, vooral NIET de krimpfolie verwijderen, want dan krijg je de vulling er nooit netjes in, als de uitlaat warm wordt verschroeid de folie en de vulling "zet" zich mooi klem in de pijp.
Nee, pijp loopt echt niet door. Ik heb een beetje rond de buis gestopt en dat vast gezet met wat ijzer. Eerste keer starten kwam er direct mooie pluisjes uit. Die buis is trouwens niet geperforeerd. Achterkant kan trouwens niet open.daan LC8 schreef:het laatste gedeelte is inderdaad reflectie, dus daar moet niets in,
gewoon laten zo. (vanaf die kant had je hem mijnsinziens net zo goed dicht kunnen laten).
volgens mij heb je hem vanaf de andere kant nog niet los gehad?
(of kan dat niet bij die uitlaat?)
want ik denk dat aan de voorkap van binnen een stukje pijp zit dat aansluit op de binnenpijp waarvan jij denk dat die te kort is.
het vulspul moet dan dus in op de plek die adje aangeeft.
en dus vullen vanaf de voorkant, (of toch vanaf de achterkant als de voorkant niet los kan) er zijn van die mooie kokers te koop,
ingesald met krimpfolie, die kun je er makkelijk over de binnenpijp heen inschuiven en evt afzagen, vooral NIET de krimpfolie verwijderen, want dan krijg je de vulling er nooit netjes in, als de uitlaat warm wordt verschroeid de folie en de vulling "zet" zich mooi klem in de pijp.
Hmmm, koffie.