GasGas met WRblok?
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 439
- Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
- Contacteer:
Als ik me niet vergis hebben alle 2010 Gasgas 4-takten een Yamaha WR blok als krachtbron . Ben benieuwd hoe de prijzen tov. de WR liggen.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
He Ad,Ad Ketelaars schreef:Als ik me niet vergis hebben alle 2010 Gasgas 4-takten een Yamaha WR blok als krachtbron . Ben benieuwd hoe de prijzen tov. de WR liggen.
Volgens mij alleen de 250 4-takt.
Fotootjes 2010 modellen:
http://berkyboy.smugmug.com/gallery/933 ... 8-15[/img]
Errug mooi
(vooral de 2-takt )
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Is het niet lastig als gg 4-takt rijder dat Oerlemans er mee gekapt is?
Volgens mij is het in NL over met GG. Frans klappen met die Belgen als je problemen hebt met je injectie lijkt me een grote hindernis
Voor 2-takt ligt dat volgens mij anders...
Volgens mij is het in NL over met GG. Frans klappen met die Belgen als je problemen hebt met je injectie lijkt me een grote hindernis
Voor 2-takt ligt dat volgens mij anders...
oerlemans is er niet mee gekapt noppy, er zijn problemen met de fabriek over zijn importeursschap maar hij blijft gewoon gasgas leveren en support geven
Voor de betrouwbaarheid toch alleen maar goed.Ger schreef:He Ad,Ad Ketelaars schreef:Als ik me niet vergis hebben alle 2010 Gasgas 4-takten een Yamaha WR blok als krachtbron . Ben benieuwd hoe de prijzen tov. de WR liggen.
Volgens mij alleen de 250 4-takt.
)
-
- Berichten: 439
- Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
- Contacteer:
Tis inderdaad alleen de 250 4takt.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Ik heb altijd gedacht dat jij een Kawa rijder was!Ad Ketelaars schreef:Tis inderdaad alleen de 250 4takt.
Goed inderdaad voor de betrouwbaarheid een Yammie blok!
Yammie Rules!
# 442
-
- Berichten: 439
- Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
- Contacteer:
Dat klopt. Maar ben een jaar geleden toch maar een keer vreemd gegaan. Bij de firma Kawasaki konden ze me geen moderne 2-takt meer bieden. Dan een Gasgas 300 gekocht . Is ook geen echte tweetakt , maar een 3 takt . Zit ergens tussen een 2 en 4 takt in (qua rijgedrag dan)
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Lijkt me een goede keuze, best off both worlds!Ad Ketelaars schreef:Dat klopt. Maar ben een jaar geleden toch maar een keer vreemd gegaan. Bij de firma Kawasaki konden ze me geen moderne 2-takt meer bieden. Dan een Gasgas 300 gekocht . Is ook geen echte tweetakt , maar een 3 takt . Zit ergens tussen een 2 en 4 takt in (qua rijgedrag dan)
# 442