Ik bied mijn Husky te koop aan. Het betreft een 450TE uit 2004.
Ik heb de motor van een clubgenoot gekocht met een versleten (niet kapot gelopen) bigend. De motor is compleet gereviseerd (bigend (origineel husqy), zuiger, alle lagers(skf)). Bonnen zijn aanwezig of kan worden gecheckt bij dealer en leverancier.
Motor loopt super en ziet er netjes uit, foto's spreken voor zich.
Hij veert, remt, stuurt loopt en rijdt zoals hij dat behoort te doen.
Alles werkt aan de motor van de verlichting tot aan de knipperlichten
- nieuwe ketting tandwielen
- nieuwe remblokken achter
- Flex stuur
- Acerbis binnenpoothoezen
- Sigma fietscomputer
Ik heb hem redelijk scherp in kunnen kopen en ook de onderdelen met korting gekocht, vandaar dat ik hem ook scherp aan kan bieden. Kijk je op marktplaats, dan zie je een 03 voor hetzelfde geld.
kortom een nette fiets voor een nette prijs. Nogmaals, foto's spreken voor zich.
Prijs is €3450 wordt €3249
Husqvarna 450TE 2004
Moderator: ghulst
-
Laatst gewijzigd door Paulus de crosskabouter op ma aug 17, 2009 07:21, 3 keer totaal gewijzigd.
Ride it like you stole it!
-
Onderdelen zijn binnen (ketting/tandwielen, remblokken) en deze worden pas gemonteerd als er zich een nieuw baasje aandient of als ze echt op zijn.
Heb de husqy van de week eens de sporen gegeven in de peel en hij staat nu weer gewassen en gestreken en uiteraard helemaal doorgesmeerd in de garage.
Er moet toch een lief baasje voor rondlopen hier?
Heb de husqy van de week eens de sporen gegeven in de peel en hij staat nu weer gewassen en gestreken en uiteraard helemaal doorgesmeerd in de garage.
Er moet toch een lief baasje voor rondlopen hier?
-
Niemand interesse in deze husk? Er moet toch een nieuw baasje voor rondlopen dacht ik zo. De prijs lijkt me oke, toch?
Volgens mij heb ik m'n Huskie 450TE uit 2004 in 2007 al voor ongeveer dat bedrag verkocht. Een van ons zit er ver naast...
#777 - Mijn fotoboekenplank
Dan ben ik toch blij dat een KTM meer waard blijft of Erwin heeft zijn Husqvarna erg goedkoop verkochterwindob schreef:Volgens mij heb ik m'n Huskie 450TE uit 2004 in 2007 al voor ongeveer dat bedrag verkocht. Een van ons zit er ver naast...
-
Bedankt voor je opmerking .erwindob schreef:Volgens mij heb ik m'n Huskie 450TE uit 2004 in 2007 al voor ongeveer dat bedrag verkocht. Een van ons zit er ver naast...
......."volgens mij" en "ongeveer"... Het zou betekenen dat een husq in drie jaar dik €6.5K af zou schrijven, is wellicht een beetje teveel van het goede. Misschien zegt het iets over de staat van jouw motor?
Maar goed, iig heb ik mijn prijs gebaseerd op een paar 450's die op MP staan/ stonden. Daarmee vergeleken heb ik hem scherp geprijsd. Ik heb hem voor €200 minder aangeboden dan een 2003 model. Redelijk leek mij. Als je nu kijkt zie je o.a. een 2002 en een 2001 met het oude type blok voor €2750 of een '00 voor €2800 en daar zit niet eens alles nieuw in. Er staat een '04 en daar vragen ze €3500 voor en ook deze heeft niet net zijn groot onderhoud gehad.... Dan is het maar afwachten wat je koopt. Hij kan zomaar aan revisie toe zijn (wat aannemelijk is als de eigenaar geen revisie meld in zijn advertentie). Op deze husq kun je zo opstappen en met een gerust gevoel een seizoen knallen. Dat is ook wat waard.
Het zou fijn zijn als je eerst even kijkt waar je over praat voor je iemand zijn verkooptopic bombardeert.... Zeker als je zelf geen interesse hebt. Want de reden waarom je die opmerking plaatst is mij niet helemaal duidelijk.