Hoe was Wégimont dit jaar? Veel verschil met verleden jaar ? Het zal wel de moeite geweest zijn.
Het was de bedoeling dat ik zelf ook meereed. Maar afgescheurde gewrichtsbanden ( verleden week woensdag gevallen op training) beslisten er anders over
Hoe was Wégimont ?
Moderator: ghulst
Je bent er wel wat vroeg bij , guyke
Rond deze tijd zijn ze net gaan rijden ( denk ik )
Ik had eigenlijk ook mee willen rijden , maar door een technisch probleem aan mijn motor was ik verhinderd
Ik zou ook graag willen weten hoe de rit was
Rond deze tijd zijn ze net gaan rijden ( denk ik )
Ik had eigenlijk ook mee willen rijden , maar door een technisch probleem aan mijn motor was ik verhinderd
Ik zou ook graag willen weten hoe de rit was
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ja ik heb meegereden in Wégimont
'k Durf het haast niet te schrijven Guy, maar het was fantastisch
Als jouw plaatsvervanger met Wim opgereden en ook de ganse rit samen gedaan. Hij heeft wel wat op mij moeten wachten, maar denk wel dat hij het even goed vond als ik: snelle efficiënte inschrijving, zeer mooi parcours met veel klauterwerk en afdalingswerk langs bergbeekjes, door de bossen ... mmm
Wel regelmatig vrij lange stukken verhard, maar zelfs daarin zat veel afwisseling en meestal over smalle verlaten asfaltjes.
's Middags wel lang aangeschoven voor de BBQ, maar ook dat was goed georganiseerd en snel en professioneel werd iedereen bediend.
Na de middag liet de bewegwijzering wel wat te wensen over, zodat we regelmatig (eventjes) moesten zoeken naar de juiste weg. De pijltjes waren op denk ik. Al bij al een dikke 130 km lang, geen opstoppingen onderweg, meer moet da niet zijn...
Rond km 110 stopte m'n Huskie ermee: gaskabel losgekomen in de carburateur. Was snel hersteld echter, en na getankt te hebben konden we verder... en 15 km verder kwam ik toch nog een nagel tegen die perse mee wilde rijden in m'n achterband
Maar we riekten op dat moment de stal al, en dus ben ik maar voorzichtig verder gereden, geen probleem.
Nog enen gedronken in't kasteel (zeer mooi achterliggend domein overigens, met camping, openluchtzwembad, vijvers,..) en mooi op tijd huiswaards gekeerd. Met wreed veel dank nog aan m'n vervoerder Wim.
'k Durf het haast niet te schrijven Guy, maar het was fantastisch
Als jouw plaatsvervanger met Wim opgereden en ook de ganse rit samen gedaan. Hij heeft wel wat op mij moeten wachten, maar denk wel dat hij het even goed vond als ik: snelle efficiënte inschrijving, zeer mooi parcours met veel klauterwerk en afdalingswerk langs bergbeekjes, door de bossen ... mmm
Wel regelmatig vrij lange stukken verhard, maar zelfs daarin zat veel afwisseling en meestal over smalle verlaten asfaltjes.
's Middags wel lang aangeschoven voor de BBQ, maar ook dat was goed georganiseerd en snel en professioneel werd iedereen bediend.
Na de middag liet de bewegwijzering wel wat te wensen over, zodat we regelmatig (eventjes) moesten zoeken naar de juiste weg. De pijltjes waren op denk ik. Al bij al een dikke 130 km lang, geen opstoppingen onderweg, meer moet da niet zijn...
Rond km 110 stopte m'n Huskie ermee: gaskabel losgekomen in de carburateur. Was snel hersteld echter, en na getankt te hebben konden we verder... en 15 km verder kwam ik toch nog een nagel tegen die perse mee wilde rijden in m'n achterband
Maar we riekten op dat moment de stal al, en dus ben ik maar voorzichtig verder gereden, geen probleem.
Nog enen gedronken in't kasteel (zeer mooi achterliggend domein overigens, met camping, openluchtzwembad, vijvers,..) en mooi op tijd huiswaards gekeerd. Met wreed veel dank nog aan m'n vervoerder Wim.
Keep on smiling!
Wégimont viel best mee dit jaar, ideale weersomstandigheden, mooi decor en verzorgde BBQ. In de rit zelf zaten mooie technische stukken,ondanks het redelijk grote deelnemersveld kon er toch vlot gereden worden. Een minpuntje, er zat op het einde toch vrij veel asfalt in.
Prachtige rit goed georganiseerd alleen inderdaad soms een kleine misser in de bewegwijzering maar door de vele marshalls werd je snel weer op het goede spoor geholpen
Het verschil met riemst vind ik gigantisch dit lijkt wel billstein in het groot
Maar hoe dan ook een prachtige rit om te rijden(loopt gewoon bij mensen door de tuin)
Door de organisatie is weer erg veel werk verricht om ons een goede dag te bezorgen en dat is gelukt ook
ps ik heb een motor met nr 540 gezien dus er waren er weer genoeg
Het verschil met riemst vind ik gigantisch dit lijkt wel billstein in het groot
Maar hoe dan ook een prachtige rit om te rijden(loopt gewoon bij mensen door de tuin)
Door de organisatie is weer erg veel werk verricht om ons een goede dag te bezorgen en dat is gelukt ook
ps ik heb een motor met nr 540 gezien dus er waren er weer genoeg
De linker inlaatklep is voor de derde keer op nul mm speling gekomen.huskie schreef:Wat voor tech probleem Ad. Kan ik helpen
Weet alles van CRF450 af
Na demontage van de kop zat er een hele hoop aangekoekt vuil en koolaanslag op de kleppen en op de kop en bovenkant zuiger.
dit is al de tweede keer dat het zo vuil zag.
ze gaan nu de benzine op zuiverheid testen want ze denken dat deze vervuild is.
Ik ga mijn benzine altijd net over de grens in poppel halen ( =15 eurocent per liter goedkoper ) met 60 liter tegelijk , maar nu heb ik gehoord dat het allemaal opgekochte restbenzine is wat ze daar verkopen.
Ik hoop dat dat de oorzaak is want dan weten we meteen wat het probleem is.
Ha Poppel, daar heb ik ons wel eens getankt met Ad z'n rdbk ritjes. Hij liep me toch een partij $%%$% daarna, niet te geloven. Leek wel of ie de hele tijd aan het detoneren was als ik gas gaf. Durfde toen bijna niet meer gas te geven Toen verdacht ik die belgen al , maar nu weet ik het zeker.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Die pomp bedoel ik niet maar die jij waarschijnlijk bedoeld vertrouw ik ook niet. (jij bedoeld zeker meteen aan de grens ?)
Ik ga ( ging ) altijd tanken net het dorp poppel uit.
Ik ga ( ging ) altijd tanken net het dorp poppel uit.
-
- Contacteer:
Zit ook in mijn rit...........
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Perfecte rit. Na Riemst hadden mijn maat en ik de smaak zo te pakken dat we naar Wegimont zijn getrokken (275 km rijden). Aaangekomen toch even getwijfeld. Maar 2 bussen aanwezig op zaterdagavond . We zijn toch wel goed? Maar zondags was in no-time de parking gevuld en hebben we genoten van een fatastische rit.. Bewijzering kan lijkt mij iets beter(aantal keren fout gereden) maar verder niets dan lof.
VOLVO RULES