Ik bied mijn ktm adventure 950 uit 2004 te koop aan.
Motor heeft ongeveer 21.000km gelopen en wordt nog gebruikt.
Deze adventure verkeerd in absolute nieuwstaat. Er mankeert werkelijk niks aan. Alle bonnen en serviceboekje ingevuld aanwezig.
Optie:
- dikke acrapovic dempers, db killers bijgeleverd.
- Alarm
- Ktm tanktas
Echt een super fiets, loopt als een kogel; dik 100pk en een berg koppel (hij houd mijn fzr1000 makkelijk bij). Hij is voorzien van dikke WP schokbrekers. Hij oogt logt maar stuurt bijna als een enduro en heeft het dubbele aan vermogen. Ik heb er van genoten, iedere keer tovert dat ding een grijns op m'n gezicht. Reden van de verkoop is dat ik nogal wat motoren heb en op het punt sta wat anders aan te schaffen. Daarom moet deze helaas plaats maken.
Als je op zoek bent naar een goede toermotor of naar een kanon om offroad mee te gaan, dan is in beide gevallen deze adventure een zeer geschikte kandidaat.
Als je erop stapt en je stuurt een rondje ben je verkocht, dat was ik destijds ook.
Prijs voor dit kanon €8400
KTM Adventure 950 2004
Moderator: ghulst
-
Ride it like you stole it!
-
Ik ben met de ktm een paar dagen wezen toeren. Op de bochtige bergwegen hou ik er de supersports makkelijk mee bij, ook als ze aan het gas gaan hangen.
De achterband zit er wel aan te komen dus de nieuwe eigenaar mag starten met een nieuwe achterband!
De achterband zit er wel aan te komen dus de nieuwe eigenaar mag starten met een nieuwe achterband!
Lijkt me heerlijk om met zo'n motor te rijden, maar mijn garage staat al vol
-
Dat is ook echt heerlijk. Het is "by far" de fijnste motor waar ik ooit op heb gereden. Hij is ontzettend veelzijdig: je kunt er een r6 mee bijhouden en dan afslaan om er al driftend een zandpad mee op te duiken en sprongen mee te maken waar normaal alleen de enduro's zich aan wagen.
Idd, zeer plezante motorfiets, heb me er zelf eentje aangeschaft begin juni en 'hell yeaaaaaaah' .
Toeren, scheuren, met of zonder duo, dichtbij of ver weg.... hij kan het allemaal.
Zelfs al 2 maal op circuit gereden dermee (normaal rij ik circuit met een Yamaha Thundercat) en ik moest niet veel toegeven op de racebananen Integendeel, zaterdag laatst nog een sessie meegereden bij snelle gevorderde op Croix-en-Ternois en ik ben er meer voorbijgegaan dan er mij voorbijgekomen zijn .
't Is werkelijk een alleskunner
Toeren, scheuren, met of zonder duo, dichtbij of ver weg.... hij kan het allemaal.
Zelfs al 2 maal op circuit gereden dermee (normaal rij ik circuit met een Yamaha Thundercat) en ik moest niet veel toegeven op de racebananen Integendeel, zaterdag laatst nog een sessie meegereden bij snelle gevorderde op Croix-en-Ternois en ik ben er meer voorbijgegaan dan er mij voorbijgekomen zijn .
't Is werkelijk een alleskunner
-
Op banen zoals Croix zijn deze fietsen bijna niet te verslaan, in April daar ook gereden met de 998 en lukte me niet om een Hypermotard af te schudden, echter op Assen, Zandvoort en Franorchamps, de snellere banen duren die rondjes wel lang op dit soort fietsen.......... Maar ook ik zit te denken om mijn 998+CRF te vervangen voor zoiets, waarschijnlijk wel italiaans........
You're free to do as we tell you!
-
Wat gaaf om te horen! Het zijn echt alleskunners en een zwaar onderkende motorfiets. Ik heb er menig r-6 gsx-r het nakijken mee gegeven. Zelfs al draaien ze hem open, blaas ik ze gewoon voorbij.Surfroy01 schreef:Op banen zoals Croix zijn deze fietsen bijna niet te verslaan, in April daar ook gereden met de 998 en lukte me niet om een Hypermotard af te schudden, echter op Assen, Zandvoort en Franorchamps, de snellere banen duren die rondjes wel lang op dit soort fietsen.......... Maar ook ik zit te denken om mijn 998+CRF te vervangen voor zoiets, waarschijnlijk wel italiaans........
-
In de aanbieding
Prijswijziging: €8199 voor dit kanon en alleskunner!
Prijswijziging: €8199 voor dit kanon en alleskunner!
-
Kick voor dit kanon!
-
Motor is verkocht, mag op slot.