![Vraagteken/Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Dit omdat ik lees dat Ad al een tijdje in t ziekenhuis ligt
![Verdrietig/Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Moderator: ghulst
@ sjokske, ik wacht wel tot Ad weer terug is . ik verzin wel iets anders,Sjokske schreef:Maar je kunt hem in het ziekenhuis gewoon op z'n mobiel bereiken, z'n vader zorgt dan voor de verdere afhandeling (alleen worden de Kenda's momenteel slecht uitgeleverd door de importeur).
Overveld in Halle heeft de Kenda's volop in voorraad.patricksku schreef:@ sjokske, ik wacht wel tot Ad weer terug is . ik verzin wel iets anders,Sjokske schreef:Maar je kunt hem in het ziekenhuis gewoon op z'n mobiel bereiken, z'n vader zorgt dan voor de verdere afhandeling (alleen worden de Kenda's momenteel slecht uitgeleverd door de importeur).
Ik ga Ad nu niet lastig vallen om achterband te bestellen,
Toch bedankt
Ik ook, maar ik ga Adje zijn klanten niet bij hem weg halen!!Joop schreef:Overveld in Halle heeft de Kenda's volop in voorraad.patricksku schreef:@ sjokske, ik wacht wel tot Ad weer terug is . ik verzin wel iets anders,Sjokske schreef:Maar je kunt hem in het ziekenhuis gewoon op z'n mobiel bereiken, z'n vader zorgt dan voor de verdere afhandeling (alleen worden de Kenda's momenteel slecht uitgeleverd door de importeur).
Ik ga Ad nu niet lastig vallen om achterband te bestellen,
Toch bedankt
Laptop ook 17"adje schreef:Hallo allemaal,
Daar ben ik weer online met mijn nieuwe laptop die ik zojuist in gebruik heb genomen.
Ik ben dus vanaf heden weer gewoon bereikbaar via mail en natuurlijk telefoon.
Kenda's zijn weer volop leverbaar en op voorraad ( ook 17'' )