te koop: sinisalo enduropak

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
THE dominator
Berichten: 14
Lid geworden op: di jan 13, 2009 10:14

te koop aangeboden:
Sinisalo Waterdichte Enduro Broek Zwart maat 36
Sinisalo Enduro Jack Zwart maat 56

combi is in totaal 4-5 keer gedragen, maar door flink gewichtsverlies is het veel te groot geworden.

prijs: 200 euro
artificial intelligence is no match for natural stupidity
CamoKat
Berichten: 777
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 22:41
Locatie: Botlek/Europoort

Hya,

ik ben 186 en weeg +/- 85kg normale broekmaat B34/L36 .... zou 't wat voor mij kunnen zijn?
Zo ja ... om eventueel te passen, waar ergens in nederland ben je te vinden? ik zit in omg Rotterdam.
Zo nee ... hé jammer

cheers,
Dennis
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Hey Dennis,

Heb de jas laatst gekocht, normaal maat 48 maar nu 52 zo dat ie over het protector vest past...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
THE dominator
Berichten: 14
Lid geworden op: di jan 13, 2009 10:14

CamoKat schreef:Hya,

ik ben 186 en weeg +/- 85kg normale broekmaat B34/L36 .... zou 't wat voor mij kunnen zijn?
Zo ja ... om eventueel te passen, waar ergens in nederland ben je te vinden? ik zit in omg Rotterdam.
Zo nee ... hé jammer

cheers,
Dennis
de broek zal geen probleem zijn maar denk dat jas aan de ruime kant is, alhoewel je m flink kan aanritsen en natuurlijk je harnas neemt ook wat plaats in........ ik zit int zuiden des lands, maastricht.........
artificial intelligence is no match for natural stupidity
CamoKat
Berichten: 777
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 22:41
Locatie: Botlek/Europoort

@ Zappa, Als jij 52 hebt denk ik dat 56 mij te groot is want ik geloof niet dat wij veel schelen kwa lengte en schouderbreedte ... toch?

@ THE dominator, in Maastricht ... das nou niet echt een plek waar ik dagelijks kom :lol:
'k zal hier in de buurt eens kijken waar ik wat sinisalo spul kan passen en dan laat ik het wel even weten.

... trouwens goed dat ik herinnerd wordt aan zo'n harnas
als on-road-rijder gewend dat het gewoon al in je kleding zit .. dus ik vergeet 't steeds.
Haha m'n verlanglijstje gaat zo wel van kladpapier naar A4 formaat :lol: :lol:
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Denk dat we niet veel schelen Dennis,

Maar weet het niet zo zeker.. heb je al lang niet gezien :wink:
Word het niet tijd voor een portie stof/modder?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
THE dominator
Berichten: 14
Lid geworden op: di jan 13, 2009 10:14

CamoKat schreef: @ THE dominator, in Maastricht ... das nou niet echt een plek waar ik dagelijks kom :lol:
'k zal hier in de buurt eens kijken waar ik wat sinisalo spul kan passen en dan laat ik het wel even weten.

je gaat niet toevallig morgen naar http://www.freddyloix.com/freeride
dat is zowat bij mij in de achtertuin....... :D :D
artificial intelligence is no match for natural stupidity
CamoKat
Berichten: 777
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 22:41
Locatie: Botlek/Europoort

Nope ... ik wilde naar "26-7-9 + opening clubhuis " .. maar tot na onze vakantie mag ik niet naar offroad ritjes.
We hebben al 2,5 jaar geen vakantie gehad dus ze zegt dit jaar gaan we! en dat laten we niet verzieken door botbreuken! .... serieus :lol: :lol:

Nâh ... en tegen die tijd is er weer kans op goed blubber-weer en daarom zoek ik dus zo'n waterproofenduropak :wink:
ff kijken van het weekend of ik in de buurt van bleiswijk en rotterdam kom en dan hopen dat ze zo'n sinisalo pak hebben hangen.
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

:lol: :lol: :lol:

Ze weet dat een ongeluk in een klein hoekje zit?
Loop je nu rond in zo'n pak met overal kussens? :P
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
CamoKat
Berichten: 777
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 22:41
Locatie: Botlek/Europoort

Jep ... als ik de deur uitga om boodschappen te doen motorpak aan en helm op hé, ook al ga ik lopend :lol:
THE dominator
Berichten: 14
Lid geworden op: di jan 13, 2009 10:14

CamoKat schreef:Nope ... ik wilde naar "26-7-9 + opening clubhuis " .. maar tot na onze vakantie mag ik niet naar offroad ritjes.
We hebben al 2,5 jaar geen vakantie gehad dus ze zegt dit jaar gaan we! en dat laten we niet verzieken door botbreuken! .... serieus :lol: :lol:

Nâh ... en tegen die tijd is er weer kans op goed blubber-weer en daarom zoek ik dus zo'n waterproofenduropak :wink:
ff kijken van het weekend of ik in de buurt van bleiswijk en rotterdam kom en dan hopen dat ze zo'n sinisalo pak hebben hangen.
laat anders maar effe iets weten, ik heb morgen (maandag dus) familie uit Roosendaal hier op bezoek (ivm andre rieu geneuzel in maastricht) als de maat goed is kan ik het evt wel meegeven die kant op.......
artificial intelligence is no match for natural stupidity
Plaats reactie