Off road spectakel Hapert.......

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Robje

Tja, na een matig parcours afgelopen jaar werd er verbetering toegezegd en nieuwsgierig geworden door een bijzonder hoge startgeld (35 euro) toch maar gedaan. Het parcours was beter, veel minder kruip-door sluip-door en meer "veldwerk" en ruim 13 km lang. Er omheen was er een hoop te bekijken aan trekker trek, rally auto's, stunt mannetjes.... en er werd steeds omgeroepen dat het geweldig was dat het evenement gratis toegankelijk was voor bezoekers. Mij bekroop het gevoel dat de deelnemers aan de off-road de grootste sponsers waren van het evenement. Waar er vorig jaar voor minder geld nog een t-shirt vanaf kon werden we nu afgescheept met een reklame folder en t-takt olie....
De kosten? Eerst de reis ernaar toe, 35.00 euro inschrijf geld, ooh ja leuke foto 7.50 euro, weer naar huis... tja ruim 100.00 ouderwetse guldens voor een dagje off-road...
Volgens mij kunnen ze beter voor minder geld gewoon een off-road organiseren zonder al die poes-pas. Mij zien ze volgend jaar niet meer terug, jammer dat van de 2 off-roads in het zuiden er een is die ondergaat aan commerciele belangen.
ad

robje,

ik ben het helemaal met je eens.
als ze nou eens beginnen met het inschrijfgeld te verlagen naar 15 euro , zoals al die andere organisaties ook doen , dan zullen ze volgend jaar automatisch meer rijders trekken.
ik zelf ben even gaan kijken ondanks dat ik vlak in de buurt van hapert woon en ik vondt het parcours maar matig.
een off-road rijder gaat het toch hoofdzakelijk om het rijden op zich en niet om die hele poes-pas eromheen , niet dan ?
offroadman

Mee eens!

gaat me meer om het principe want motorrijden kost toch al klauwen met geld. Als je ziet wat je voor je geld krijgt in RIemst, ik weet het bedrag niet meer maar met lunch en ontbijt(bakske koffie,croissantje ) erbij en ook nog eens een fantastische rit van 70 km met klimmen en opgedroogde beken.
Al het inschrijfgeld besteed aan de deelnemers dus, niet aan een of andere wazige tent waar je niet eens kunt zitten!!!! En waar een of ander detacherings bureau een VIP longe heeft ingericht, belachelijk
gast

ik kom ook uit de buurt van hapert, ken de jongens goed die het organiseren dus ben dank zij `t hoge inschrijf geld toch gaan rijden.
op zich vind ik het toch mooi dat er er een groep mensen het aan durfd,
zo`n dag organiseren, komt toch heel wat bij kijken ! en probeer op de dag van vandaag maar eens een vergunning te krijgen !
maar inderdaad het inschrijf geld was erg hoog ! en ik had ook het idee dat het niet draaide om de rijders zelf maar om `t publiek .
terwijl er in en om de feest tent veel gebeurde leek het offroad rijden
maar bij zaak!
ik weet dat deze organisatie open staat voor deze critiek dus ik verwacht
volgend jaar zeker iets beter !

rob
Plaats reactie