Hij gaat terug naar Amerika, GNCC rijden (tenminste, de eerstvolgende)
http://www.gnccracing.com/articles/1368 ... wshoe-gncc
David Knight naar Kawasaki
Moderator: ghulst
Hopelijk beter voor hem,.
Knight aan het testen op de Kawasaki.
http://www.youtube.com/watch?v=S6B_rHDc ... r_embedded
en foto's van de Kawasaki met WP vering
http://www.knighter.net/joomla/index.ph ... s-kawasaki
http://www.youtube.com/watch?v=S6B_rHDc ... r_embedded
en foto's van de Kawasaki met WP vering
http://www.knighter.net/joomla/index.ph ... s-kawasaki
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Wat een genot om DK te zien rijden.!
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Wat een k*t motor, zo'n BMWmech schreef:Knight wint de Snowshoe GNCC met bijna 5 min met de Kawa
Mooi dat hij wel meteen weer met overmacht weet te winnen. Zal toch goed zijn voor zijn vertrouwen.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Alle WP rijders rijden met de Cone Valve ipv de een standaard midvalve. Is ook beter, vraag maar aan Sanne.huskie schreef:Mech, vertel eens eerlijk , rijdt hij nu met een conevalve als mid of gewoon een meer conventionele set-up?
enne van achter een trax?
Knight heeft met een standaard WP naverkoop set gereden voor de Kawasaki alleen is de setup een beetje aangepast voor GNCC. Gewoon gekocht net als iedereen. Hetzelfde materiaal waar ook Hans Vogels mee rijdt.
Hij heeft afgelopen weekend de investering er in in iedergeval meer als dubbel uitgehaald aan bonus en prijzengeld dus je hoeft geen medelijden met hem te hebben.
Wat kan ik er over zeggenmech schreef:Alle WP rijders rijden met de Cone Valve ipv de een standaard midvalve. Is ook beter, vraag maar aan Sanne.huskie schreef:Mech, vertel eens eerlijk , rijdt hij nu met een conevalve als mid of gewoon een meer conventionele set-up?
enne van achter een trax?
Knight heeft met een standaard WP naverkoop set gereden voor de Kawasaki alleen is de setup een beetje aangepast voor GNCC. Gewoon gekocht net als iedereen. Hetzelfde materiaal waar ook Hans Vogels mee rijdt.
Hij heeft afgelopen weekend de investering er in in iedergeval meer als dubbel uitgehaald aan bonus en prijzengeld dus je hoeft geen medelijden met hem te hebben.
Heb ik de mazzel of de pech om even met echt goede suspension gereden te hebben?
Het is in elk geval niet goed voor mijn portemonnee.......
# 442
Ik vind die nieuwe WP stickers .
Heel factory-achtig.
Enne Sanne, jij mocht dus een rondje op Mech z'n factory suspension rijden? Zeg nou zelf, dat is toch net standaard-spul, niks fancies aan
Anyway, on-topic, DK rijdt dus iedereen naar huis op een onbekende motor. Niet zo goed voor BMW-embleem. Hij had beter 5-de kunnen worden, zullen ze daar gedacht hebben.
Heel factory-achtig.
Enne Sanne, jij mocht dus een rondje op Mech z'n factory suspension rijden? Zeg nou zelf, dat is toch net standaard-spul, niks fancies aan
Anyway, on-topic, DK rijdt dus iedereen naar huis op een onbekende motor. Niet zo goed voor BMW-embleem. Hij had beter 5-de kunnen worden, zullen ze daar gedacht hebben.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
is een wec te vergelijken met een gncc? moeilijkheid , technisch spul , type wedstrijd , niveau deelnemers?
op de duitse en oostenrijkse crosscountry 2008 won simi kirsi met die duitse bak, en dit jaar heeft hij 5 maal achter elkaar 1ste plek behalve de laatse toen was hij 5de.... en op welke plek rijdt simo kirsi in de wec?
niet van wege dk of bmw maar laten we wel opjectief blijven.
op de duitse en oostenrijkse crosscountry 2008 won simi kirsi met die duitse bak, en dit jaar heeft hij 5 maal achter elkaar 1ste plek behalve de laatse toen was hij 5de.... en op welke plek rijdt simo kirsi in de wec?
niet van wege dk of bmw maar laten we wel opjectief blijven.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
je hebt gelijk, ik chargeer de boel.brommer schreef:is een wec te vergelijken met een gncc? moeilijkheid , technisch spul , type wedstrijd , niveau deelnemers?
op de duitse en oostenrijkse crosscountry 2008 won simi kirsi met die duitse bak, en dit jaar heeft hij 5 maal achter elkaar 1ste plek behalve de laatse toen was hij 5de.... en op welke plek rijdt simo kirsi in de wec?
niet van wege dk of bmw maar laten we wel opjectief blijven.
DK kan alleen nog in amerika winnen, en heeft hier niets meer te zoeken. Hij is te langzaam geworden Doe ik het weer
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
Om alles in perspectief te houden, een rijder die wint in de WEC zal normaal ook winnen in een GNCC, andersom is een ander verhaal. Het nivo van de WEC is hoger dan een GNCC maar het is ook een ander type wedstrijd wat moeilijker is dan 3 uurs races.
En wat de motor betreft, de BMW paste niet voor Knight en de Kawa duidelijk een stuk beter. Dit is wel op het hoogste nivo en het nivo waar hier iedereen op zit maakt het niet veel uit ik denk dat je net zo hard rijdt met een BMW als met een Kawa of wat dan ook als het maar een beetje voor je past. Stuurtje, vering, hendeltjes etc.
En wat de motor betreft, de BMW paste niet voor Knight en de Kawa duidelijk een stuk beter. Dit is wel op het hoogste nivo en het nivo waar hier iedereen op zit maakt het niet veel uit ik denk dat je net zo hard rijdt met een BMW als met een Kawa of wat dan ook als het maar een beetje voor je past. Stuurtje, vering, hendeltjes etc.
Kurt Caselli, die vaak voorop rijdt bij de ISDE werd 10e in de XC1 klasse, en Knight won in die klasse, dus ik denk dat knight hier op de Kawa beter mee zou komen dan op de BMW.