The farewell of d'n Ad

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Hoi Adje,

Heel veel sterkte de komende weken en houdt'm op het achterwiel de komende tijd!
:toost:
Gebruikersavatar
KTM-Schuimpie
Berichten: 479
Lid geworden op: wo jul 02, 2008 19:11
Locatie: Bovenkarspel

Sjezus Ad......................

Al die tijd al lopen klooien door zoiets dus... wat een ELLENDE man..

Hoop dat je positief blijft en kan blijven, dat helpt je in ieder geval een flink stuk de goede kant op!

Voor de rest., strekte voorlopig met die chemo's, en uiteraard VOLLEDIG herstel!

Gister toevallig nog met J vd G over je gehad ergens in Belgie..
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Adje,
Je hebt een mail van me!!!

Sterkte.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Bosje
Berichten: 734
Lid geworden op: za okt 07, 2006 08:00

adje schreef:Vanavond helaas zeer slecht nieuws gekregen van mijn behandelende arts.

Ik moet helaas aan de chemo kuren beginnen dus dan weten jullie vast wel wat dat betekent :cry:

mijn genezingskansen en overlevingskansen zijn gelukkig vrij hoog dus ik ga er voor.

Aanstaand Woensdag nog een beenmerg punctie ondergaan en aan de hand van de uitslag kunnen de artsen de zwaarte van de chemo bepalen.

Al met al is het naturlijk een vreselijke klap voor mij en mijn familie om zoiets mee te moeten maken.

Bedankt iedereen voor jullie medeleven en ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Er openlijk over praten is voor mij de beste remedie om mijn gevoelens te uiten.

Ook gaan de zaken gewoon door ondanks dat ik in het ziekenhuis lig want daarmee kan ik ook mijn zinnen verzetten en heb ik tenminste wat om handen.
:shock: jongejonge, das geen gein zeg! Wat voor soort heb je, of zijn ze daar nog niet over uit? Hopen dat de chemo aanslaat!
Is nu de andere operatie voor niets geweest of is het heel toevallig en staan beiden los van elkaar :?:
Allways replace the cheapest parts first :P
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Bosje schreef: :shock: jongejonge, das geen gein zeg! Wat voor soort heb je, of zijn ze daar nog niet over uit? Hopen dat de chemo aanslaat!
Is nu de andere operatie voor niets geweest of is het heel toevallig en staan beiden los van elkaar :?:
Allereerst heel erg bedankt voor jullie warme reacties.
De steun van mede endurorijders doen me heel erg veel deugd.

De vorm van kanker dat ik heb noemen ze Non-Hodskin en is een vorm van kwaadaardige cellen in de witte bloedlichaampjes.
Morgen moet ik nog een beenmergpunctie ondergaan om te bepalen of het daar ook in zit en nadat ik daar de uitslag van heb gaan ze bepalen wat voor chemokuren en andere medicijnen ik zal gaan krijgen.

Echter , de ziekte van Chrone waarmee alles begonnen is zal met de chemokuren niet genezen dus daarvoor moet ik dan ook weer apart behandeld worden.

Kortom , het zal een lange weg naar herstel worden en ik hoop dat ik nog een hele tijd zal mogen leven.

Ik sta er positief tegenover en zal er alles aan doen om beter te worden dus gaan met die banaan.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Gebruikersavatar
Jacdesert
Berichten: 202
Lid geworden op: wo jun 19, 2002 21:27
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Ad , echt shit , ik ben er erg van geschrokken , dat soort berichten willen wij en zeker jij niet horen , gas erop en heel veel sterkte de komende tijd.
Woestijn is fijn !!!
johanb
Berichten: 174
Lid geworden op: ma mei 30, 2005 20:06
Locatie: M'gestel

Hoi Ad,

heel veel sterkte !!!



johan
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Nieuwe update ,
Vandaag een beenmergpuntie gehad en nu is het afwachten op de uitslag daarvan.
Als die bekend is kunnen ze de behandeling gaan starten.

Nog een nieuwe tegenvaller vandaag , er blijkt trombose in mijn rechter onderbeen te zitten :(

Volgens mij is mijn bescherm Engeltje weggevlogen omdat ik al deze tegenslag nu opeens ga krijgen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Ad, weet je al precies wel type je hebt (indolent of aggressief) en welke fase het is (1 tot 4)? Ik hoop op indolent fase 1 en duim voor je.

Ook nog trombose? Nou moet het wel een keertje ophouden hoor. Hoeveel tegenslagen kun je hebben? Een troost: Zo veel pech bij elkaar zul je niet snel nog een keer meemaken. Echt een raar verhaal dat dit nu ineens allemaal zo samen komt.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Bosje
Berichten: 734
Lid geworden op: za okt 07, 2006 08:00

adje schreef:Nieuwe update ,
Vandaag een beenmergpuntie gehad en nu is het afwachten op de uitslag daarvan.
Als die bekend is kunnen ze de behandeling gaan starten.

Nog een nieuwe tegenvaller vandaag , er blijkt trombose in mijn rechter onderbeen te zitten :(

Volgens mij is mijn bescherm Engeltje weggevlogen omdat ik al deze tegenslag nu opeens ga krijgen.
Jongejonge, je krijgt nu wel meteen alles op 1 hoop! Mooi shit.

Kunnen wij iets doen om wat (lees)plezier in t leven te brengen?
(als t meezit gaat dit jaar wonck op de film dus kan je t toch ff zien)

Misschien (heb geen idee of je het leuk vind) kan je wat verslagen schrijven over mooie trips van vroeger :?: brengt je ff terug naar die goeie ouwe tijd en vergeet je ff de ellende, tevens hebben wij wat mooi leesvoer :wink:
Vind t zelf wel leuk om verslagen van anderen te lezen en mn eigen verslagen er zo af en toe ook nogeens bij te pakken.

Waar je zoiezo wel paar uurtjes mee kan doorbrengen is het offroadtopic op MMF vanaf begin doorspitten. Heb je wel een dagje werk mee en staan hoop leuke verhalen, verslagen, filmpjes en foto's in.
Allways replace the cheapest parts first :P
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

speedphreax schreef:Ad, weet je al precies wel type je hebt (indolent of aggressief) en welke fase het is (1 tot 4)? Ik hoop op indolent fase 1 en duim voor je.
Ik weet nog niet welk type ik heb.
De dermatoloog arts die mij gaat behandelen heb ik ook nog niet gesproken omdat de uitslag van de beenmergpunktie nog niet bekend is.
Dan zal ik veel meer te horen krijgen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Bosje schreef: Jongejonge, je krijgt nu wel meteen alles op 1 hoop! Mooi shit.

Kunnen wij iets doen om wat (lees)plezier in t leven te brengen?
(als t meezit gaat dit jaar wonck op de film dus kan je t toch ff zien)

Misschien (heb geen idee of je het leuk vind) kan je wat verslagen schrijven over mooie trips van vroeger :?: brengt je ff terug naar die goeie ouwe tijd en vergeet je ff de ellende, tevens hebben wij wat mooi leesvoer :wink:
Vind t zelf wel leuk om verslagen van anderen te lezen en mn eigen verslagen er zo af en toe ook nogeens bij te pakken.

Waar je zoiezo wel paar uurtjes mee kan doorbrengen is het offroadtopic op MMF vanaf begin doorspitten. Heb je wel een dagje werk mee en staan hoop leuke verhalen, verslagen, filmpjes en foto's in.
Verslagen van motor verhalen ving ik altijd leuk om te lezen dus kom maar op.
Ik zeg niet dat ik er alles van lees maar wel zo veel mogelijk.
Dat offroad topic op MMF heb ik ook al heel veel van doorgelezen en de foto's gekeken.
Ik zit in het ziekenhuis wel heel ongemakkelijk achter de laptop en daarom krijg ik het vrij snel in mijn rug.
Vandaar dat ik ook niet zo heel lang online blijf en alleen s'avonds zo tussen 21.00 - 22.00.

In Wonck wil ik er trouwens wel heel graag bij zijn als toeschouwer maar ik weet niet of ik dat ga halen.
Lets hope.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Bosje
Berichten: 734
Lid geworden op: za okt 07, 2006 08:00

adje schreef:
Bosje schreef: Jongejonge, je krijgt nu wel meteen alles op 1 hoop! Mooi shit.

Kunnen wij iets doen om wat (lees)plezier in t leven te brengen?
(als t meezit gaat dit jaar wonck op de film dus kan je t toch ff zien)

Misschien (heb geen idee of je het leuk vind) kan je wat verslagen schrijven over mooie trips van vroeger :?: brengt je ff terug naar die goeie ouwe tijd en vergeet je ff de ellende, tevens hebben wij wat mooi leesvoer :wink:
Vind t zelf wel leuk om verslagen van anderen te lezen en mn eigen verslagen er zo af en toe ook nogeens bij te pakken.

Waar je zoiezo wel paar uurtjes mee kan doorbrengen is het offroadtopic op MMF vanaf begin doorspitten. Heb je wel een dagje werk mee en staan hoop leuke verhalen, verslagen, filmpjes en foto's in.
Verslagen van motor verhalen ving ik altijd leuk om te lezen dus kom maar op.
Ik zeg niet dat ik er alles van lees maar wel zo veel mogelijk.
Dat offroad topic op MMF heb ik ook al heel veel van doorgelezen en de foto's gekeken.
Ik zit in het ziekenhuis wel heel ongemakkelijk achter de laptop en daarom krijg ik het vrij snel in mijn rug.
Vandaar dat ik ook niet zo heel lang online blijf en alleen s'avonds zo tussen 21.00 - 22.00.

In Wonck wil ik er trouwens wel heel graag bij zijn als toeschouwer maar ik weet niet of ik dat ga halen.
Lets hope.
Je bent bij ons van harte welkom als je het red. Wij zijn er vrijdagavond al, kan je bij de BBQ aanschuiven :)

Hier nog kort flmpje, niet heel erg spannend maar wel weer 5 minuten :P
http://www.scope-films.nl/media/crossen_20070603.wmv
ikke nog op een tweetakt honda en schuimpie op ktm tweetakt.
Later die dag mn sleutelbeen uit de kom en een andere jongen van ons groepie enkel gebroken. was geen beste dag :P
Allways replace the cheapest parts first :P
Bosje
Berichten: 734
Lid geworden op: za okt 07, 2006 08:00

Verslag maxi freeride van vorige jaar:
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=10358

Verslag van dagje duitsland met houten klaas:
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=9372

Verslag 4 uurs valkenswaard vorig jaar:
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... e4d197d9cc

en heel recent, verslag frankrijk bij koos:
http://alpha.messageboard.nl/182/viewto ... e4d197d9cc
Allways replace the cheapest parts first :P
blubberboerke
Berichten: 169
Lid geworden op: wo okt 10, 2007 17:39
Locatie: N.Brabant

mooi klote voor je :(
hoop dat de kuur aanslaat.
sterkte!
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

helaas kan ik die filmpjes niet bekijken op de geleende laptop omdat daar niet zo veel op geinstalleerd zit.

maar ik mag misschien wel komend weekend op weekendverlof van het ziekenhuis maar dan moet ik wel s'avonds weer terugkomen.
dan kan ik thuis de filmpjes en verslagen lezen. ( als ik daar tijd voor heb want ik moet nog zoveel dingen thuis doen )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
jan2
Berichten: 65
Lid geworden op: do aug 25, 2005 23:29

Ad het is klote, maar het gaat goed komen.

Groet Jan
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Wat een rampverhalen Ad. :cry:
Ik weet ook niks goeds te zeggen. Hou moed ofzo..
De kraai vliegt weer rond
Berichten: 53
Lid geworden op: do mei 26, 2005 18:32
Locatie: Gilze

Niet zo'n mooi bericht Adje.
Maar houdt de moed erin. Veel sterkte en beterschap vanuit Gilze

Groeten
Kraai senior en Kraai junior.
Is er niemand die me wil sponsoren???
Gix
Berichten: 119
Lid geworden op: do jan 04, 2007 00:58
Locatie: Grembergen

Hallo Adje,
Inderdaad niet het beste nieuws. De vooruitzichten zijn gelukkig positiever.
Veel sterkte en moed in de nog komende dagen.

Tot binnenkort op een of ander offroadgebeuren.

Bart
Husky WR 250 #405
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Helaas toch geen weekendverlof omdat ik vandaag wat koorts heb gekregen.
Daarom riskeren de dokters het niet om me naar huis te laten gaan omdat ik onder controle moet blijven :(
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Bosje
Berichten: 734
Lid geworden op: za okt 07, 2006 08:00

adje schreef:Helaas toch geen weekendverlof omdat ik vandaag wat koorts heb gekregen.
Daarom riskeren de dokters het niet om me naar huis te laten gaan omdat ik onder controle moet blijven :(
Hm lekker dan :(

ZIjn de zusters wel een beetje lief voor je :?:
Allways replace the cheapest parts first :P
klomp

Hoi Ad,
ik ken je niet persoonlijk en waarschijnlijk ben je me tijdens de otr-ritten al menigmaal voorbij gegaan (zoals eigelijk iedereen :oops: ), maar ik wens je een spoedig herstel toe!
Gebruikersavatar
KTM-Schuimpie
Berichten: 479
Lid geworden op: wo jul 02, 2008 19:11
Locatie: Bovenkarspel

adje schreef:Helaas toch geen weekendverlof omdat ik vandaag wat koorts heb gekregen.
Daarom riskeren de dokters het niet om me naar huis te laten gaan omdat ik onder controle moet blijven :(
Welk ziekenhuis lig je eigenlijk?, en hoe lang nog denk je?
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Surfdude
Berichten: 98
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 21:54

adje schreef:Volgens mij is mijn bescherm Engeltje weggevlogen omdat ik al deze tegenslag nu opeens ga krijgen.
Zit je echt niet mee he, denk dat je engeltje je niet meer kon bijhouden. Klinkt wel heftig hoor allemaal, hoop dat je maar vlug hersteld van alles.
Plaats reactie