Ik heb vorig jaar de OER gereden maar ben dit jaar afgehaakt met 2 redenen; de dokter denkt dat mijn been nog te gemakkelijk kan breken na de operatie en het inschrijfgeld is met 30 % omhoog gegaan.
Vorig jaar tot mijn maatje (samen uit samen thuis) flink was gevallen lag ik 4e in de zware klasse. Nog als 7e zware klasse geeindigd en 29e overall. (van 60 man) Maar was vooral fun. Je moet je Dr echt wel een beetje kennen hoor want er zijn wel zware stukken bij. Ook moet je wat ervaring hebben met navigeren, ik heb het gaande weg geleerd samen met Carlo die er al iets meer ervaring in had.
Ga snel wat foto's laten zien.
Rij zeker het OER "oefenweekend"
Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ja hoor, ben eindelijk weer gewoon aan het werk en doe het alweer voorzichtig aan op de motor, ondanks dat de dokter het nog niet echt verstandig vind, heb daarom het leukste nog niet echt gedaan. (off road). Alleen een voorzichtig ritje met enkele zandpaadjes op het gemakkie aan. Op de weg motor met de club alweer 2 ritjes gedaan. De waarscuwing van de dokter bij het laatste onderzoek dat mijn been nog gemakkelijk kan breken zeker bij verdraaiing heeft me voor 2 laten tellen dus zachtjes aan komt het goed. Te veel op het forum kijken wordt je alleen maar verlangerig van vandaar mijn lichte afwezigheid, BUT I'LL BE BAK
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Niet TE snel Cor, neem je tijd!
Verpruts het niet met TE snel te herbeginnen, je zal het maar voor hebben, opnieuw in het gibs!
komt allemaal wel weer in orde!