Hoi Freek,
Leuke site!!
Is leuk om te zien hoe iedereen met elkaar zit te jennen en als het nodig is toch goede en oprechte adviezen geeft.
Ook de diversiteit aan onderwerpen is leezaam.
Als je de historie van de onderwerpen terug leest zie je vaak dezelfde stamgasten terugkeren.
Ben benieuwd welke Huskies er door bezoekers gereden worden die de Nickname Huskie 1 ,2 enz. gebruiken.
Ben zelf ook een Huskie rijder (en fan).
Je hebt er een stamgast bij !!!!
Leuke site
Moderator: ghulst
-
-
- Site Admin
- Contacteer:
Thanks,
Zelf zou ik het ook wel leuk vinden om te weten, op welke brommer iedereen rijdt.
Wellicht is het een goed idee om dit in je profiel (onderschrift) in te vullen.
Bijv. zo:
Zelf zou ik het ook wel leuk vinden om te weten, op welke brommer iedereen rijdt.
Bijv. zo:
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
-
- Contacteer:
zo iemand uit arnhem bij het forum
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
oke goed ideefreekknol schreef:Thanks,
Bijv. zo:
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Ja Rudy ik weet waar Loo ligt, mijn collega woont er.
Hij heeft ook een fiets (maar dan een Gazelle)
Waar in de buurt train jij met je motor?
-
- Contacteer:
Ik rij normaal gesproken meestal in arnhem maar tja heb op dit moment mijn schouder gebroken (in berghem gebeurd met crossen) dus ja..... kan komende tijd niet rijdenHein van Buuren schreef:Ja Rudy ik weet waar Loo ligt, mijn collega woont er.
K woon trouwens ook in loo
http://www.messageboard.nl/forums/alpha ... b2a17f1750 dit is topic van mijn armbreuk trouwens (staat foto )
moet trouwens morgen (woensdag) terug naar het ziekenhuis en als het goed is hoef ik dan niet meer terug te komen (nu 7 weken geleden) maar heb abloluut geen kracht meer in mijn arm (ben blij dat ik hem nu goed kan bewegen) dus crossen duurt nog wel ff
enige crossen wat ik nu doe is met motocross madness
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
Hein waar heb je husqvarna trouwens gekocht??
KTM EXC300
KTM EXC300
Hoi Rudy,
Ik heb mijn WR 360 bij Ben van Erp gekocht.
Het is een fijn adres om voor je Husky te komen, Ben helpt je altijd, dat is een hele goede reden om Huskie te blijven rijden, zijn hele fijne motorfietsen.
Er zijn wel meer goede Husky dealers trouwens
Sterkte met je schouder.
Groeten.
Ik heb mijn WR 360 bij Ben van Erp gekocht.
Het is een fijn adres om voor je Husky te komen, Ben helpt je altijd, dat is een hele goede reden om Huskie te blijven rijden, zijn hele fijne motorfietsen.
Er zijn wel meer goede Husky dealers trouwens
Sterkte met je schouder.
Groeten.
-
- Contacteer:
freek bedoelt dat je dat onder in je profiel zet bij je onderschriftgrootsmit schreef:Wat ik rijdt?
Honda XR650R
KTM EXC300
KTM EXC300
Is inderdaad leuke site af en toe even kijken. Ik rijd een KTM LC4 620 supercompetition uit 201 met getunede WP vering. Op lange stukken knal je iedereen voorbij!
-
- Contacteer:
getunde wp vering??mike schreef:Is inderdaad leuke site af en toe even kijken. Ik rijd een KTM LC4 620 supercompetition uit 201 met getunede WP vering. Op lange stukken knal je iedereen voorbij!
doe je goed
KTM EXC300
KTM EXC300
- De Bierdokter
Leuk idee Freek,
Ben wel benieuwd wat voor reacties ik krijg van bekende noppenridders
Ben wel benieuwd wat voor reacties ik krijg van bekende noppenridders
De bierdokter doet ut op een Kawa 250
Wat die Bierdokter op zijn Kawa 250 doet is me een raadsel. Het wordt eens tijd dat hij uit zijn biervat komt, zodat hij de noppen van mijn Kawa KX250enduro weer eens kan tellen.
- De Bierdokter
Tjonge jonge wat staan ze weer op scherp zeg.
Luisterd heren noppenridders, als de bierdokter met zijn kawatje langs komt zal ie jullie eerst eens effe zandstralen, dan kunnen jullie de steenen tellen die erbij zaten.
Dan zul je wel anders piepen!!!!
Verder alles goed met je cdi unit Ad,of met je stuurtje andere Ad
Met vriendelijke groet,
De bierdokter
Luisterd heren noppenridders, als de bierdokter met zijn kawatje langs komt zal ie jullie eerst eens effe zandstralen, dan kunnen jullie de steenen tellen die erbij zaten.
Dan zul je wel anders piepen!!!!
Verder alles goed met je cdi unit Ad,of met je stuurtje andere Ad
Met vriendelijke groet,
De bierdokter
-
- Contacteer:
ik wil niet eens weten wat hij er allemaal mee uitvreetAd Ketelaars schreef:Wat die Bierdokter op zijn Kawa 250 doet is me een raadsel. Het wordt eens tijd dat hij uit zijn biervat komt, zodat hij de noppen van mijn Kawa KX250enduro weer eens kan tellen.
zal wel niet veel goeds zijn
KTM EXC300
KTM EXC300
- De Bierdokter
Ja hoor Rudy,
Ik probeer net als de rest op de stalen ros te blijven zitten.
Maar ook ik heb zo nu en dan eens pech.
Maar goed het word weer eens tijd dat je gaat rijden(lees wat ik tik)want anders zit je toch maar achter je pc-tje.
Maar goed het word weer eens tijd dat je gaat rijden(lees wat ik tik)want anders zit je toch maar achter je pc-tje.
heb motocross madness op mijn pcDe Bierdokter schreef:Ja hoor Rudy,
Ik zei toch, "kom nu eens uit dat biervat" zodat je ook weer scherp kunt lezen. Het is het CDI unitje van de KDX 250 en de noppenband van de KX 250. De KDX'en zijn er na tienduizendennnnnnn offroad kilometers uitgegaan en ingeruild voor ook zo'n superbetrouwbare KX.
-
- Contacteer:
sjit vergeten in te loggenAnonymous schreef:heb motocross madness op mijn pcDe Bierdokter schreef:Ja hoor Rudy,
KTM EXC300
KTM EXC300
- De Bierdokter
Ja hoor, Ad K en Ad F,
KDX, KX, CR, kijk dat doet me allemaal niks, het gaat erom wat je erop zet.
En maar ruig doen met je achterbandje zien, je ziet alleen maar de achterkant van de brommer,nee allemaal mooie verhalen.
Dus wat heb ik dan vandaag maar eens gedaan?? Ik heb effe die spinnewebben weggestampt uit mijn demperke, ik was na 15 minuten helemaal versleten, maar ik was dan wel aan het spelen ik het klapzand.
Dus heb ik mijn Tankje afgevuld met verse juice, het kettingkje effe gesmeerd, en de laarzen goed ingevet.
Nou even checken wie er zondag 13 okt gaat rijden want dan moet ik op tijd thuis zijn dus niet teveel kmtjes.
Verder heb ik 20 okt ook nog vrij staan, dus als jullie niet teveel zijn afgeschrikt, geef me een mailtje. Dan ga ik ondertussen wat aan de conditie doen (zouden ze daar pillen voor hebben).
Groeten De Bierdokter.
KDX, KX, CR, kijk dat doet me allemaal niks, het gaat erom wat je erop zet.
En maar ruig doen met je achterbandje zien, je ziet alleen maar de achterkant van de brommer,nee allemaal mooie verhalen.
Dus wat heb ik dan vandaag maar eens gedaan?? Ik heb effe die spinnewebben weggestampt uit mijn demperke, ik was na 15 minuten helemaal versleten, maar ik was dan wel aan het spelen ik het klapzand.
Dus heb ik mijn Tankje afgevuld met verse juice, het kettingkje effe gesmeerd, en de laarzen goed ingevet.
Nou even checken wie er zondag 13 okt gaat rijden want dan moet ik op tijd thuis zijn dus niet teveel kmtjes.
Verder heb ik 20 okt ook nog vrij staan, dus als jullie niet teveel zijn afgeschrikt, geef me een mailtje. Dan ga ik ondertussen wat aan de conditie doen (zouden ze daar pillen voor hebben).
Groeten De Bierdokter.
Nou bierdokter,
Pillen zijn wel in tegenwoordig, maar of je er beter door gaat rijden betwijfel ik. Wel ga je de andere rijders wat liever aankijken met hele grote pupillen.
Zit niets anders op dan trainen trainen en nog is trainen.
succes,
KX,KDX,CR en voeg daar maar WR(Husky) aan toe
Pillen zijn wel in tegenwoordig, maar of je er beter door gaat rijden betwijfel ik. Wel ga je de andere rijders wat liever aankijken met hele grote pupillen.
Zit niets anders op dan trainen trainen en nog is trainen.
succes,
KX,KDX,CR en voeg daar maar WR(Husky) aan toe