Ik verkoop mijn motor.
http://www.kapaza.be/Motoren/KTM/177967 ... _2008.html
mvg
Kenny
Te koop prachtige KTM 450 exc 2008
Moderator: ghulst
Hey Dave,
Ikke stoppen ..... nee zeker .
Ik heb een motor (juist dezelfde) kunnen kopen met maar 25 km op de teller voor een prijs dat ik niet kon weigeren.
Daarmee verkoop ik mijn machine. Ge weet wel "die schone bak". De vraagprijs is 5750 euro en hier valt nog over te praten. Alles is juist vervangen zoals ketting, tandwielen en filters. Je krijgt er nog 2 nieuwe banden bij maar die zijn nog niet geplaatst. Doe ik ook niet voor een eventuele proefrit anders zijn de hoekjes er direkt af en zijn ze niet meer nieuw .
Als er iemand intresse moest hebben laat maar horen het is een hele goede bike.
mvg
Kenny
Ikke stoppen ..... nee zeker .
Ik heb een motor (juist dezelfde) kunnen kopen met maar 25 km op de teller voor een prijs dat ik niet kon weigeren.
Daarmee verkoop ik mijn machine. Ge weet wel "die schone bak". De vraagprijs is 5750 euro en hier valt nog over te praten. Alles is juist vervangen zoals ketting, tandwielen en filters. Je krijgt er nog 2 nieuwe banden bij maar die zijn nog niet geplaatst. Doe ik ook niet voor een eventuele proefrit anders zijn de hoekjes er direkt af en zijn ze niet meer nieuw .
Als er iemand intresse moest hebben laat maar horen het is een hele goede bike.
mvg
Kenny
Jou 2008 is toch ook een ''oud'' model
We leven nu in 2009
We leven nu in 2009
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
En KTM kennende komen ze op korte termijn met de 2010 uit (de foto's van de zogenaamde 2010'er op een ander topic is niet meer dan een Champions Edition of zwiets).
Dez is wel aardig gefikst trouwens :
Weer een vernieuwing, een konstant wisselend motorblok
Dez is wel aardig gefikst trouwens :
Weer een vernieuwing, een konstant wisselend motorblok
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
beetje jammer dat als het blok draait , de uitlaat bocht in de benzine tank steekt ... kan eventueel voor problemen gaan zorgen , misschien dat de puntjes nog even op de I gezet moeten worden voor 2010 .
4 strokes only !!
de prijs is niet verkeerd , alleen heel jammer dat als je hem naar Nederland haalt , je er weer een berg belasting bovenop krijgt , waardoor het eigenlijk net zo voordelig wordt als hier een nieuwe te kopen .
waardeloos dat dat nog steeds van kracht is terwijl we (zogenaamd) 1 europa zouden moeten zijn..
waardeloos dat dat nog steeds van kracht is terwijl we (zogenaamd) 1 europa zouden moeten zijn..
4 strokes only !!
welk bouwjaar was die vorige dan?
op kenteken zetten kost minder dan 300 euro ik geloof zelfs maar 100,- maar de Bpm komt er ook nog bij , ik gok op zo`n 1200 ,- bruto wat erbij komt om hem hier legaal de weg op te krijgen .
op kenteken zetten kost minder dan 300 euro ik geloof zelfs maar 100,- maar de Bpm komt er ook nog bij , ik gok op zo`n 1200 ,- bruto wat erbij komt om hem hier legaal de weg op te krijgen .
4 strokes only !!
ik geloof dat hoe ouder de fiets wordt , hoe minder de BPM bedraagt .
t is echt balen dat dat BPM bestaat , anders had ik graag zo n fiets erbij gewilt voor die prijs.
succes met de verkoop trouwens
t is echt balen dat dat BPM bestaat , anders had ik graag zo n fiets erbij gewilt voor die prijs.
succes met de verkoop trouwens
4 strokes only !!
JoeBar: Inderdaad de BPM die het weer duurder maakt, anders was het inderdaad zeer interessant motoren in het buitenland te halen.
In sommige situaties is het toch nog interessant.
Met luxere auto's van een jaar of twee oud, is het wel interessant vanuit Duitsland. Heeft mijn baas gedaan met zijn BMW 730
In sommige situaties is het toch nog interessant.
Met luxere auto's van een jaar of twee oud, is het wel interessant vanuit Duitsland. Heeft mijn baas gedaan met zijn BMW 730