Heb een (betaalde ) reservering voor de trainingsdag van Frans Verhoeven op maandag 18 mei, maar ben helaas ingehaald door verplichtingen op die dag.
Iemand belangstelling om mijn plekkie voor € 75,- (was € 95,-) over te nemen?
Grt,
Dick.
Frans Verhoeven trainingsdag 18 mei ter overname.
Moderator: ghulst
Ja, ik heb ´t met Frans gedaan! Was een geweldige dag!
Wat kan die gast motorrijden, zeg. Gelukkig voor ons; jammer voor hem; was de groep niet zo groot. Vijf deelnemers en een vriend van hem als laatste man. Zo hebben we flink kunnen opschieten en na afloop zag je hem toch ook wel glunderen... Geweldige omgeving, leuke groep en een van de allerbesten als voorrijder. Hopelijk gaat hij ermee door, dan zal je mij er vaker kunnen tegenkomen!
Wat kan die gast motorrijden, zeg. Gelukkig voor ons; jammer voor hem; was de groep niet zo groot. Vijf deelnemers en een vriend van hem als laatste man. Zo hebben we flink kunnen opschieten en na afloop zag je hem toch ook wel glunderen... Geweldige omgeving, leuke groep en een van de allerbesten als voorrijder. Hopelijk gaat hij ermee door, dan zal je mij er vaker kunnen tegenkomen!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
He Pruus , dat kan ook heel wat goedkoper als je in deze omgeving wil rijden.
Je bent toch wel eens met ons meegeweest ?
Ik vraag me af waarom je dan zo veel geld uitgeeft om te rijden
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Simpel, aan de eene kant nieuwsgierigheid naar de training en aan de andere kant geeft ´t toch ook een rustig gevoel als je ergens voor betaalt. Hoef je geen slecht geweten te hebben als je de boel ophoud of als je weer eens techniesche problemen hebt. En toevallig had ik gisteren tijd...adje schreef:He Pruus , dat kan ook heel wat goedkoper als je in deze omgeving wil rijden.
-
Ben blij dat ik je geen kat in de zak verkocht heb!pruus schreef:Ja, ik heb ´t met Frans gedaan! Was een geweldige dag!
Maar ook een beetje jaloers en verdrietig...
Gtrz,
Dick.
Nog bedankt Dick! Zonder jou topic had ik er niet van geweten...Is een fikse borrel waard als we mekaar tegen komen!
Ha Ha , een dagje rijden en training krijgen met Frans Verhoeven is toch wel even iets anders , compleet met Uitsmijter , koffie en fris bij de bokkenrijder , daar wil je echt wel 99 euris voor betalen.adje schreef:He Pruus , dat kan ook heel wat goedkoper als je in deze omgeving wil rijden.
Woestijn is fijn !!!
Ik en de rest van ons cluppie , waar we wekelijks mee rijden , hebben er geen 99 euro voor over.Jacdesert schreef:
Ha Ha , een dagje rijden en training krijgen met Frans Verhoeven is toch wel even iets anders , compleet met Uitsmijter , koffie en fris bij de bokkenrijder , daar wil je echt wel 99 euris voor betalen.
Sommige van ons rijden die route's al zo'n 25 jaar dus die weten wel hoe het zit.
Die uitsmijter , koffie en een flesje fris kan je zelf ook kopen voor zo'n 15 euro.
Wij staan op het punt om ook betaalt te gaan gidsen en de mensen die met ons mee willen rijden die leren echt wel vanzelf rijden of die rijden al beter dan ons.
Ok , Frans is wel een hele goede rijder maar wat hij ook vertelt en uitlegt zullen de meeste beginnende rijders toch niet meteen durven en pakken.
Nou Ad daar vergis je je toch in , alle rijders die mee zijn geweest , vonden de uitleg van Frans geweldig en ze konden het ook meteen in de praktijk brengen , ook vonden ze de prijs die ze ervoor moesten betalen allemaal goedkoop voor wat ze er voor kregen , we hebben smorgens voor vertrek koffie of thee , rond half een uitgebreide lunch bij de bokkenrijder incl drankjes ( Euro 20 PP ) , rond 3 uur stop op een terasje in de kempen , ieder 2 drankjes , rond 6 uur terug bij Frans thuis , staat de tafel vol met bier en frisdrank.adje schreef:Ik en de rest van ons cluppie , waar we wekelijks mee rijden , hebben er geen 99 euro voor over.Jacdesert schreef:
Ha Ha , een dagje rijden en training krijgen met Frans Verhoeven is toch wel even iets anders , compleet met Uitsmijter , koffie en fris bij de bokkenrijder , daar wil je echt wel 99 euris voor betalen.
Sommige van ons rijden die route's al zo'n 25 jaar dus die weten wel hoe het zit.
Die uitsmijter , koffie en een flesje fris kan je zelf ook kopen voor zo'n 15 euro.
Wij staan op het punt om ook betaalt te gaan gidsen en de mensen die met ons mee willen rijden die leren echt wel vanzelf rijden of die rijden al beter dan ons.
Ok , Frans is wel een hele goede rijder maar wat hij ook vertelt en uitlegt zullen de meeste beginnende rijders toch niet meteen durven en pakken.
Daarnaast een prachige rit met volop stops en vakkundige uitleg , ik begrijp dat het voor de Taludrijders met al die ervaring hier in de buurt geen optie zal zijn , maar voor elke andere enduro rijder die een gezellige geheel verzorgde dag wil hebben en aan het eind van de dag kan zeggen dat hij het een en ander heeft bijgeleerd is het een prima en goedkope uitkomst.
Woestijn is fijn !!!
Bij Frans en Jac super leerzame en intensieve dag gehad
in een mooie off road omgeving
ok 99 euro uitgegeven maar voor 1000 plezier gehad.
groet,
DRZ400
groet,
DRZ400
Living my dreams
Hallo Gerbert en welkom op noppenforum!Gerbert schreef:Bij Frans en Jac super leerzame en intensieve dag gehad
groet,
DRZ400
Die dag was zeker z´n centen waard. Had begrepen dat je nog niet zo heel lang rijd en dan heb je wellicht ook niet vaak de kans om ergens buiten je regio te rijden, simpelweg omdat je de kennissen nog niet hebt. Dan is het wel gemakkelijk om voor zo´n dag in te schrijven en ach, geld kost ´t toch al veel te veel. Jo, die duitse jongen die met die WR reed, heeft op een ander forum een interressante signatuur: veel van mijn geld heb ik besteed aan vrouwen, motoren en drank. De rest heb ik nutteloos over de balk gegooid.
Mocht je een keer in limbabwe willen rijden stuur maar een pb.
Hans
Hey,Pruus
Kom net terug uit Polen effe wezen rijden met Redski ,wel bekend
Zeer aan te bevelen !!!!!!!!
zie redski.nl
Ben nu ook al op zoek naar een ktm 2t
maar wat is limbabwe?
Kom net terug uit Polen effe wezen rijden met Redski ,wel bekend
Zeer aan te bevelen !!!!!!!!
zie redski.nl
Ben nu ook al op zoek naar een ktm 2t
maar wat is limbabwe?
Living my dreams
Limbabwe is de zuidelijkste provincie van Nederland. We rijden wel és in het weekend een rondje om de kerk.
Polen lijkt me ook wel tof, maar er is zoveel leuks op de wereld...
Polen lijkt me ook wel tof, maar er is zoveel leuks op de wereld...
Hier kom ik ff op terug
kom ik met een aantal uit het oosten naar het zuiden toe
is dit iets ??
Spreken we een keer wat af?
Groet,
is dit iets ??
Groet,
Living my dreams
- KTM-Schuimpie
Ik vindt het ook niet duur, zo'n dagje rijden met Frans.
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ben weleens met hem in een groeve geweest, erg knap wat hij allemaal doet.
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ben weleens met hem in een groeve geweest, erg knap wat hij allemaal doet.
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
als je met ons meerijdt dan rijd je net zo mooi en voor veel minder geld
Hey Adje ,hoe wie wat waar?adje schreef:als je met ons meerijdt dan rijd je net zo mooi en voor veel minder geld
Living my dreams
-
Hé Pruus,Gerbert schreef:Hier kom ik ff op terug
is dit iets ??
Groet,
ik heb je toen die Frans Verhoeven dag in de maag gesplitst, wil ik als wederdienst best een keer een dat beloofde Limbabwaans biertje komen drinken, maar dan wel ná het rijden...! Wil wel aansluiten bij bovenstaande. Ga je ook mee Ad?
Grtz,
Dick.
geen leuk grapjeHerr DRénérZéele schreef: Ga je ook mee Ad?
Grtz,
Dick.
ik dacht dat zowat iedereen van noppenforum nu toch wel weet dat ik met een ernstige ziekte kamp en al 5 weken in het ziekenhuis lig.
dit jaar zal van rijden niets meer komen
moet je aan rappie of sjokske van dit forum vragen want ik kan nu niets afspreken omdat ik in het ziekenhuis lig en een hele lange tijd niet meer zal kunnen rijden.Gerbert schreef:Hey Adje ,hoe wie wat waar?adje schreef:als je met ons meerijdt dan rijd je net zo mooi en voor veel minder geld
ik zal rappie en sjokske even verwittigen dat ze een reactie op dit topic willen geven.
een hele lange tijd, Ad?
Wat klinkt da klote! Maar iemand met jou discipline en doorzettingsvermogen zal dit ook wel te boven komen! Je krijgt de groeten van de hele club.
Wat klinkt da klote! Maar iemand met jou discipline en doorzettingsvermogen zal dit ook wel te boven komen! Je krijgt de groeten van de hele club.
-
Sorry Adje, was niet bedoeld als foute grap. Reageerde op je eerdere mail en had me ff niet bedacht dat je in het ziekenhuis lag.adje schreef:geen leuk grapjeHerr DRénérZéele schreef: Ga je ook mee Ad?
Grtz,
Dick.
ik dacht dat zowat iedereen van noppenforum nu toch wel weet dat ik met een ernstige ziekte kamp en al 5 weken in het ziekenhuis lig.
dit jaar zal van rijden niets meer komen
Is niet m'n gewoonte om over dit soort dingen grappen te maken. Nogmaals sorry, beterschap, en ik hoop later als je weer een beetje op orde bent toch nog eens een keer samen een ritje te maken.
Grtz,
Dick.