Heinikken tast je hersenen aan is nu bewezen
Ik weet zeker dat ik gisterenavond iemand beloofd heb te zoeken naar een niet kapotte linker zijkant van een rekje maar wie ???
Wat me nog wel bijstaat van deze BIGrijder is een verhaal met daarin:
- balkon - singel buurvrouw van 22 jaar -
Mochten bovenstaande flarden jou bekend voorkomen meldt je aub even. Bijgevoegd een foto van wat ik nog vond op zolder.
Van het rekje is alleen de linker kant en het midden stuk te gebruiken. De rechterkant is tegen een slijptol aangelopen tijdens een van mijn "heldere technische momenten ".
De handkappen zijn nog OK.
LEO
Sleutelcursus '09 voor de beginners.. 07/06/09
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
@Leo volgens mij was dat het rekje van Frans waar wij een breuk in ontdekten.
Die single buurvrouw naakt op het balkon weet ik niks van.
En ik ben dan ook wel blij dat ik op tijd ben weggegaan ivm de luchtverontreiniging aldaar in Werkhoven.
Die single buurvrouw naakt op het balkon weet ik niks van.
En ik ben dan ook wel blij dat ik op tijd ben weggegaan ivm de luchtverontreiniging aldaar in Werkhoven.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
CHECK ! Wit gespoten rekje met barst boven handvat.MANUS-3000 schreef:@Leo volgens mij was dat het rekje van Frans waar wij een breuk in ontdekten..
Earth calling Frans "over".
Het was een kort verhaaltje heeeeel laat op de avond toen Werkhoven al geheel in mist was gehuld.MANUS-3000 schreef:Die single buurvrouw naakt op het balkon weet ik niks van..
Het was zo erg in het huis dat we een uur niet naar de WC durfdenMANUS-3000 schreef:En ik ben dan ook wel blij dat ik op tijd ben weggegaan ivm de luchtverontreiniging aldaar in Werkhoven.
LEO
-
- Contacteer:
hehehe 't gaat weer lekker hier
het was inderdaad het wasrekje van Frans wat kapot was,
de single buurvrouw herinner ik me ook niet, wel de rest van de hartverscheurende verhalen
op begeven moment hoorde we beren brullen in de boomgaard (serieus..), en toen heb ik maar ff terug gebruld op de edwin-blaast-luchtbed-op-stijl. (http://www.youtube.com/crazywezel voor edwin)
en voor de meeste bierdrinkende mensen was de sloot een hele uitkomst
het was inderdaad het wasrekje van Frans wat kapot was,
de single buurvrouw herinner ik me ook niet, wel de rest van de hartverscheurende verhalen
op begeven moment hoorde we beren brullen in de boomgaard (serieus..), en toen heb ik maar ff terug gebruld op de edwin-blaast-luchtbed-op-stijl. (http://www.youtube.com/crazywezel voor edwin)
en voor de meeste bierdrinkende mensen was de sloot een hele uitkomst
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Zo kan die wel weer he mannen, dat verhaal over mijn buurvrouw is alweer veel groter gemaakt dan dat ik vertelde. Volgens mij gaat de fantasie van sommige beren hier te hard van stapel
Dat linkerkantje ziet er goed uit dus noem een mooi preisje en wie weet kom ik naar odiliapeel mooi big reisje?
Die handkappen is wel wat voor CW, heeft ie vast weer reserve
Mazzel Frans
Dat linkerkantje ziet er goed uit dus noem een mooi preisje en wie weet kom ik naar odiliapeel mooi big reisje?
Die handkappen is wel wat voor CW, heeft ie vast weer reserve
Mazzel Frans
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
-
Conservatiefe werkhovenaren hebben de beren jacht geopend na het lezen van dit topic
Ook worden verschillende boeren verdacht van mest loosing rond 21 uur gisteravond
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- Edwin
- Contacteer:
Zo stond het in de krant:
Illegale mestlozing gestopt in Werkhoven.
Utrecht - Een DrBig bedrijf in Werkhoven heeft zondagavond illegaal mest geloosd en dat zorgde voor problemen bij de waterzuivering. Dat heeft Waterschap Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlandenmaandag bekendgemaakt.
Het waterschap merkte de mest al vrij snel op en schakelde de politie en provincie in. De politie heeft de mestlozing gestopt. Er wordt een proces-verbaal opgemaakt tegen de DrBig rijder en hij zal ook bestuursrechtelijk worden vervolgd.
Illegale mestlozing gestopt in Werkhoven.
Utrecht - Een DrBig bedrijf in Werkhoven heeft zondagavond illegaal mest geloosd en dat zorgde voor problemen bij de waterzuivering. Dat heeft Waterschap Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlandenmaandag bekendgemaakt.
Het waterschap merkte de mest al vrij snel op en schakelde de politie en provincie in. De politie heeft de mestlozing gestopt. Er wordt een proces-verbaal opgemaakt tegen de DrBig rijder en hij zal ook bestuursrechtelijk worden vervolgd.
Assumption is the mother of all fuck ups
Frans van Roosmalen schreef:Zo kan die wel weer he mannen, dat verhaal over mijn buurvrouw is alweer veel groter gemaakt dan dat ik vertelde. Volgens mij gaat de fantasie van sommige beren hier te hard van stapel
komtie: 0 euroFrans van Roosmalen schreef: Dat linkerkantje ziet er goed uit dus noem een mooi preisje
Wie weet.......Frans van Roosmalen schreef: en wie weet kom ik naar odiliapeel mooi big reisje?
Mocht je ze eerder nodig hebben kan verzend op jouw kosten ook natuurlijk.
Die hebbik al voorzien van rode Acerbis handkappen die ik weer van Oene had gekregen dus die blijven mooi binnen de club.Frans van Roosmalen schreef: Die handkappen is wel wat voor CW, heeft ie vast weer reserve
De oranje handkappen zijn dus nog te geef voor degene die zich als eerste er voor meld.
-
Da's heel mooi prijsje Zal 's kijken waar Odiliapeel licht en dan laat ik wel ff weten hoe en wat.Leo schreef: komtie: 0 euro
Thanx Leo
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12