Hoi allemaal, als ik een crosser zou kopen nieuw. Zit daar dan een frame-kenteken bewijs bij?
Enne als ik een crosser in belgie zou kopen betaal ik dan niet de btw aldaar??
en geld dit tevens voor een tweedehandse crosser?
Wie weet het??
Zit er een soort kenteken bewijs bij een crossmotor??
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Als je een crosser koop krijg je er helemaal niets bij ( dus geen kentekenbewijs enz enz). Je betaal er ook geen bpm over voor zover ik weet.
ps deel 2: wat ben je vanplan
ps deel 2: wat ben je vanplan
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Jaaaaaaa wat ben ik van plan
Dat van die bpm wist ik, maar ik dacht dat je een soort van frame-kenteken bewijs kreeg, om te laten zien dat je hem eerlijk verkregen hebt.
Maar oke tipje van de sluier.
Ik wilde een belgische crosser kopen om die dan hier op kenteken te gaan laten zetten. Of een paar jaar gewoon mee te gaan crossen op de baan.
Dat van die bpm wist ik, maar ik dacht dat je een soort van frame-kenteken bewijs kreeg, om te laten zien dat je hem eerlijk verkregen hebt.
Maar oke tipje van de sluier.
Ik wilde een belgische crosser kopen om die dan hier op kenteken te gaan laten zetten. Of een paar jaar gewoon mee te gaan crossen op de baan.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Ik dacht dus dat je ook bij een crosser wel meer kreeg als je kassabonnetje, gewoon omdat als er een terugroep aktie komt(bevoorbeeld KTM ) je kunt laten zien dat je de eigenaar bent van die heerlijke machine
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
het ius inderdaad vreemd dat je bij zoiets ( is toch een flinke aankoop som) geen certificaat of eigendoms bewijs krijgt .. ik geloof zelfs dat er op de cross uitvoeringen niet eens een frame nummer zit .. maar .. het aller ergste is nog ( ik weet dit alleen van KTM) dat je op en NIEUWE motor ... niet eens garantie krijgt ... er zijn uitzonderringen bekend .. ik heb dit van DE dealer (ex importeur KTM nederland ) zelf vernomen ..
4 strokes only !!
Klopt geen garantie, en dat voor een 9000 euro's. Je moet maar durven als crosser zijnde
Of je bent dus heeeeeeel rijk, of je bent heeeeel handig
Maarre welke uitzonderingen zijn er dat jij weet, Joebar?
Of je bent dus heeeeeeel rijk, of je bent heeeeel handig
Maarre welke uitzonderingen zijn er dat jij weet, Joebar?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
ik zelf heb ooit eens een reparatie aan mijn koppeling vergoed gekregen .. verder heb ik eens gehoort van iemand waarvan de versnellings bak inmekaar was gedraait vlak na de aankoop van een verse ktm .. deze werd ook op kosten van de dealer hersteld ...
mij is verteld dat ( voor mij KTM ) geen garantie KAN geven op haar motoren .. dit omdat de motoren natuurlijk op diverse manieren en omstandigheden gebruikt worden .. de ene die ragt zn fiets misschien wel flink af .. en de ander is dr misschien zuinig op .. .. maar jah .. dit geldt toch ook voor mensen die een nieuwe auto kopen?.
mij is verteld dat ( voor mij KTM ) geen garantie KAN geven op haar motoren .. dit omdat de motoren natuurlijk op diverse manieren en omstandigheden gebruikt worden .. de ene die ragt zn fiets misschien wel flink af .. en de ander is dr misschien zuinig op .. .. maar jah .. dit geldt toch ook voor mensen die een nieuwe auto kopen?.
4 strokes only !!
-
- Contacteer:
In mijn cr zit toch echt een frame nr........ . Een echt bewijs dat hij van je is heb je volgens mij niet ehct (ik heb hem wel opgegeven bij de verzekering voor de inboeldel ofzo met frame nr erbij)JoeBaR schreef:het ius inderdaad vreemd dat je bij zoiets ( is toch een flinke aankoop som) geen certificaat of eigendoms bewijs krijgt .. ik geloof zelfs dat er op de cross uitvoeringen niet eens een frame nummer zit .. maar .. het aller ergste is nog ( ik weet dit alleen van KTM) dat je op en NIEUWE motor ... niet eens garantie krijgt ... er zijn uitzonderringen bekend .. ik heb dit van DE dealer (ex importeur KTM nederland ) zelf vernomen ..
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300