Had iedereen het naar zijn zin in Riemst ?

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Vanoppen Erik

Als lid van de organisatie ben ik en de rest van NO PROBLEM benieuwd wat jullie van onze rondrit op 31/8 in Riemst vonden. Als jullie kritiek of handige tips hebben, proberen we daar een volgende keer rekening mee te houden. Graag zou ik nog iets te weten komen : Iemand uit Nederland is foto's komen maken van onze rondrit, gelieve contakt op te nemen, dank u.
Sjokske

Erg mooie rit, alleen zou de bepijling duidelijker mogen.
Aanrader voor de klimgeiten !!!
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Kees

Eric,

Prima rit en een prima organisatie!
Dit mag ook wel ééns gemeld worden!
Ik ben namelijk halfweg de tweede ronde tenval gekomen en heb mijn sleutelbeen gebroken.
Dankzij het nummer op de papieren was er zéér snel iemand van de organisatie aanwezig.
Ambulance was zo geregeld en motor met spullen werd keurig in het dorp afgeleverd.
Werkelijk klasse!
Tot volgend jaar.

Kees Hanse
Robje

Hoi Eric,
Wat zou het toch mooi zijn als alle ritten op deze manier georganiseerd zouden zijn! Geweldig! Vooral het tweede gedeelte na de tankstop was erg mooi. Ook de maaltijden waren pico bello. Dit alles verzachte het leed van het vroege opstaan.....
Mijn dank aan alle personen die hieraan meegewerkt hebben!
actualludo
Contacteer:

erik ik heb me ROT geamuseerd vooral op de hilclimbs(of hoe schrijf je dit :lol: ) prima organisatie nergens moeten aanschuiven kortom precies zoals het moet . wat die foto's betreft waar kunnen we deze vinden ? ik heb na de rit nog eens gaan kijken naar de foto's maar ik lag er nog niet bij de persoon was ze nog aan het uitprinten

volgende editie ben ik er trug bij !!!! :lol: :lol: :lol:
leve de elec starters
Jo VdB

Zeer goede rit, goed georganiseerd, goed eten, goed bewegwijzerd, ...

Wel nogal aan de "gemakkelijke kant". Er hadden wat meer moeilijker stukken mogen inzitten (zoals bv. begin dit jaar, tijdens de rit in systeem D )

Samen met de mede-Noppenforummers Guy en Wim, zijn we Actualludo , Dirty Girl en Bart M. tegengekomen :D

Jo VdB
4t huskie

ik heb ook geen opmerkingen

volgend jaar zijn we er weer
hoeveel inschrijvingen waren er dit jaar ?
husqvarna te570
henk-v
Contacteer:

De reden dat de rit aan de makkelijke kant was ligt aan de weersomstandigheden en niet aan de organisatie
S'middags was het eerste gedeelte voor de tankstop een stuk gladder dan s'morgens''als het drie dagen regent is het een stuk zwaarder
Dus hier is eigenlijk weinig aan te doen
Verder gewoon goed :!: georganiseerd en een heerlijkheid om te rijden
Jammer genoeg niemand van het forum mogen ontmoeten , maar ja de herkenning valt dan ook niet mee in de drukte :cry:
Bart M

Ik weet niet wat anderen van een enduro-rit verwachten, maar voor mij was Riemst 2003 (oftewel No Problem-rit) ongeveer het beste wat er in ons taalgebied te vinden is: zeer goede organisatie (geen files aan inschrijvingen, toog, onderweg ...), perfecte weersomstandigheden (droog en toch geen stof, niet te veel of te weinig modder), veel en gevarieerd off-road (veldwegen, kruippaadjes, gravel, crosspiste, beetje trial en klimwerk,..), goede bepijling (waar het onduidelijk was, had den een of andere asociale endurist het pijlte omver gereden en niet teruggeplaatst), enthousiaste medewerkers (!). Vooral 's namiddags was het weer genieten geblazen : op eigen tempo op een, zo leek het wel, verlaten parcours dat er schitterend bijlag.
Van harte proficiat en bedank het team van mij hé Eric !
PS de mede-noppenforummers die ik tegengekomen ben kende ik reeds op voorhand (behalve Jo VdB, aangenaam, en in de verte/hoogte eventjes Dirty Girl terwijl ze de Kawa van zich afgooide, of was het andersom,); we zouden nog eens iets moeten afspreken van herkenningsteken hé mannen 8) Ge kunt toch niet met zo'n forum-t-shirt over je vest rondrijden, wel. Had ook m'n kodakske bij, maar van foto's maken is niet veel in huis gekomen.

PS ik wist helemaal niet dat er foto's genomen werden onderweg. Laat die man toch wat reclame maken voor zijn ding op voorhand, dan weet iedereen waar hij aan toe is. O ja, 1 woordje kritiek misschien toch: als er in extremis beslist wordt om geen briefing te geven om 9uur, dan kan je dat best doorgeven aan alle medewerkers. Wij hebben daarvoor een tijdlang illegaal geparkeerd en in het zaalje zitten wachten, niemand wist blijkbaar van die afgelaste briefing. Toen we hoorden dat de flikken van dienst zenuwachtig werden, zijn we maar braaf op de voorziene parking gaan staan.
Keep on smiling!
Vanoppen Erik

Ten eerste : dank u voor de goede reacties en wat betreft de opmerkingen : Als je "moeilijke dingen" in je rit steekt weten we uit ervaring dat er files ontstaan met zo'n groot aantal deelnemers (621). Over die afgelaste briefing : als iedereen dat geweten had, stonden er opnieuw 150 vertrekkers tegelijk klaar en zo hebben we het hele deelnemersveld goed gespreid kunnen houden. Dat had ook gevolgen op de veldwegen : er is zeer weinig op de akkers gereden (ook door het plaatsen van marshalls op kritieke plaatsen). Die fotograaf had inderdaad een beetje meer reclame kunnen maken, volgende keer doen we dat ook.
We gaan ook proberen een website te maken van onze club om iedereen meer op de hoogte te houden en we zullen ook wel wat foto's plaatsen van onze enduro 2003. Moesten er mensen geïnteresseerd zijn om met een kleine groep(max 7/8) eens met ons een zondag te rijden, mail dan naar vanoppenerik@pandora.be en dan regelen we wel iets. See you.
Jo VdB

Vanoppen Erik schreef: Moesten er mensen geïnteresseerd zijn om met een kleine groep(max 7/8) eens met ons een zondag te rijden, mail dan naar vanoppenerik@pandora.be en dan regelen we wel iets.
Awel mannen/vrouwen ,

waar wachten we op ?????

Ik stel me al kandidaat !!!
Wie volgt ? Dan spreken we onder elkaar een datum af, en regelen iets met Erik.

En wees maar gerust dat er nog heel wat mooiere plekjes zijn in Riemst en omgeving !!

En als iedereen dan wat zakgeld bijheeft, dan kunnen we Erik een paar lekkere pinten trakteren :D

Jo VdB (die Erik zijn buurman elke dag op bezoek krijgt in zijn winkel )
4t huskie

dat sla ik ook niet af
zegt maar een datum ik ben er zeker bij 8)
en zal zeker niet de eenigste zijn vrees ik :?
husqvarna te570
Vanoppen Erik

Zeg Vdb, nu weet ik hoe je zo goed op de hoogte blijft van onze rit !
Bart M

Ik ook, ik ook :multi:
Keep on smiling!
Gast

Ik wil ook wel mee, wanneer wanneer? :crazyeyes:
adje

Zet mijn naam er ook maar bij , WANNEER ??
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Jo VdB

Hola !!

Dat maakt dat we in principe al met zijn 5 zijn, nl

1. Jo VdB (op KTM)
2. 4 takt Husky (op Husqvarna 4 takt)
3 Guyke (op Suzuki)
4 Ad F. (op Honda)
5 Bart M (op Husqvarna 2 takt)
6 Wim (op Suzuki met "jeannettenposjke" :twisted: )

Nog 1 plaats te gaan, en dan contacteer ik Erik om een datum af te spreken. :D :D

Nu nog een Kawasaki erbij (Dirty Girl ???) of een Yamaha (actualludo ???) en dan kunnen we vertrekken

Jo VdB
Laatst gewijzigd door Jo VdB op wo sep 03, 2003 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
wim1

zet er mij ook maar bij
samen met guy die zich al opgegeven heeft ben ik er ook
jan
Contacteer:

Ja riemst was mooi

Ik de hillclims 2 x gedaan ook de extreme.
In het begin had ik er wel schrik van maar het ging vanzelf.....

en ja ook mijn keringen waren kapot, ik heb een spoedcursus van iemand gekregen en heb ze nu zelf vervangen, ben benieuwd hoelang ze nu goed blijven....
Plaats reactie