Ik heb nog wat plasticwerk liggen van een ktm 525, o.a. achterspatbord, zijkappen voor op de tank, en handkappen.
Voor 15 euro mag je alles meenemen.
plasticwerk KTM 525 verkocht
Moderator: ghulst
Wil je het eventueel versturen (als het ver bij amersfoort vandaan is en past op een 2007), zo ja, dan is het bij deze verkochtbaggeraar schreef:Ik heb nog wat plasticwerk liggen van een ktm 525, o.a. achterspatbord, zijkappen voor op de tank, en handkappen.
Voor 15 euro mag je alles meenemen.
Allways replace the cheapest parts first
-
Gaaf die zwarte tank
-
Zo'n classic had die nog niet standaard... Vanaf 2008 wel.Houten Klaas schreef:Gaaf die zwarte tank
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
zal ik n geheimpje verklappen ??
t is een 520 uit 2002 met dikke vorkpoten (husaberg), zwart gecoat frame
totaal gereviceerd blok(dwz alles nieuw erin) en een akrapovic met eigenmaak binnenwerk (stil en toch weinig verlies) en verder een hoop eigenmaak onderdeeltjes .
tankje en buddy zijn van een SX zo ook de cilinderkop en nokkenas .
het stickerwerk gaat er trouwens weer af , dr komt vers plastic werk op , de stickers zijn mooi maar kwalitatief erg slecht en als een vloeitje zo dun .
t is een 520 uit 2002 met dikke vorkpoten (husaberg), zwart gecoat frame
totaal gereviceerd blok(dwz alles nieuw erin) en een akrapovic met eigenmaak binnenwerk (stil en toch weinig verlies) en verder een hoop eigenmaak onderdeeltjes .
tankje en buddy zijn van een SX zo ook de cilinderkop en nokkenas .
het stickerwerk gaat er trouwens weer af , dr komt vers plastic werk op , de stickers zijn mooi maar kwalitatief erg slecht en als een vloeitje zo dun .
4 strokes only !!
hoi joeBar,
zo te zien heb ik hetzelfde plasticwerk liggen.
de zijkappen zijn gebruikt, achterspatbord is nieuw.
De handappen zijn van die kappen die niet aan het einde van het stuur vast zitten, ze zijn wel nieuw.
Ook heb ik nog 5 gebruikte (maar goede) luchtfilters liggen, 2 zuivere en 3 vuile, voor 10 euro gaan ze weg.
zo te zien heb ik hetzelfde plasticwerk liggen.
de zijkappen zijn gebruikt, achterspatbord is nieuw.
De handappen zijn van die kappen die niet aan het einde van het stuur vast zitten, ze zijn wel nieuw.
Ook heb ik nog 5 gebruikte (maar goede) luchtfilters liggen, 2 zuivere en 3 vuile, voor 10 euro gaan ze weg.