Ik vraag me soms af of schoonmaken wel nodig is....
1,8 uur rijden
Hij liep er nog prima mee
Je kunt wel raden, de baan was gort droog
Voor de wijzen onder ons: uiteraard schone in-ge-olie-de filter geplaatst voor het rijden .
Filter schoonmaken nodig?
Moderator: ghulst
verstand op nul en nadenken
-
Wat voor fiets rijd je Barry? Ik heb een paar jaar in een zandbak gewoond (midden oosten) en daar zag luchtfilter van mijn CRF450X er nooit zo uit, en dan waren er daar plekker wat vol zat met fesh-fesh
You're free to do as we tell you!
Van een CRF450X wordt de luchtfilter ook niet zo snel vies omdat deze helemaal in een bijna dichte luchtfilterbak zit.
Toen ik mijn CRF450X nog had , had ik daarvan de snorkel verwijderd en het bovendeel en zijkanten eruit gesneden om hem meer lucht te kunnen laten happen wat aanzienlijk scheelde in vermogen.
Vanaf toen werdt die luchtfilter wel eerder vuil maar dat had ik er wel voor over.
Barry rijdt met een CRF450R dus met open filterbak bovenaan.
Toen ik mijn CRF450X nog had , had ik daarvan de snorkel verwijderd en het bovendeel en zijkanten eruit gesneden om hem meer lucht te kunnen laten happen wat aanzienlijk scheelde in vermogen.
Vanaf toen werdt die luchtfilter wel eerder vuil maar dat had ik er wel voor over.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
. Den Ad heeft het door .
Belangrijkste is dat ondanks het smerige filter aan de buitenaknt. De binnenkant nog schoon was en de slang naar carb toe (die vettig is en zandkorrels vast houd) ook geen korreltje zand weergaf .
Maar het klopt wel. Ik heb zelden mijn filter zo vol met zand gezien
Crossbaan ligt in Börger (duitsland).
Belangrijkste is dat ondanks het smerige filter aan de buitenaknt. De binnenkant nog schoon was en de slang naar carb toe (die vettig is en zandkorrels vast houd) ook geen korreltje zand weergaf .
Maar het klopt wel. Ik heb zelden mijn filter zo vol met zand gezien
Crossbaan ligt in Börger (duitsland).
Hoe bevalt de Husa voor de rest trouwensTTT schreef:moet gezegd worden, de plaatsing van het lufi bij een nieuwe husaberg, maakt dat ie veel minder snel vuil wordt
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
http://www.youtube.com/watch?v=yl6FfUtXTw0
Zeer kort filmpje van de korte kombochten.
De grotere is wel te zien in de foto hierboven.
Voor de geinteresseerden...
Zeer kort filmpje van de korte kombochten.
De grotere is wel te zien in de foto hierboven.
Voor de geinteresseerden...
Heb ook in Polen gemerkt dat mijn filter (CRF450X) niet zo snel vervuilde als mijn andere maatjes. Vooral de 2-takt rijders hadden er last van, maar die zuigen ook harder!!adje schreef:Van een CRF450X wordt de luchtfilter ook niet zo snel vies omdat deze helemaal in een bijna dichte luchtfilterbak zit.
Ek ik was nog wel degene die de rij sloot in het D-systeem.