Garmin GPSmap 60 Vraagje

GPS, (detail)kaarten enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Als je een GPSmap 60 in het buitenland koopt, heb je dan toch de Nederlandse kaart op de achtergrond, of hoe werkt dit eigenlijk??
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Alleen de basemap, snelwegen en 80 km wegen,in grote lijnen. Wanneer je citynavigator er bij koopt kun je tot op detail.

Echter kun je op dit moment ook illegale kaarten met unlockcodegenerator gebruiken. ik heb het nog nooit gedaan.
Offroadlover
Berichten: 26
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 09:50
Locatie: Limburg

Ik heb de prijzen ook al eens vergeleken op een US site Bestbuy.com
Maar ook daar is het verschil niet zo groot 369$ Garmingpsmap60csx .
Op internet.be.nl vind je ze ook voor iets meer geld en dus ook met de Europe Basmap, en natuurlijk ook indien je er problemen mee hebt......
Men verteld mij dat er in Keulen best wel goede zaken te doen zijn op gebied van GPS navigatie.
Misschien kent iemand er een link of website van?
natuurlijk ben ik ook aan het zoeken naar TOPO gratis downloads voor de Garmin , maar tot op heden niets gevonden .....iemand hints...en hoe unlocken?
Thanks
Frenkie h
Berichten: 43
Lid geworden op: do nov 06, 2008 13:13
Locatie: bij nijmegen

de garmin 60csx koop in nl ook al voor 275€ in een normale winkel de gps map uitvoering met basis kaart als ik goed heb.

Die topo kaarten vind je wel via torrent of nieuwsgroepen even googlen en unlocken is ook zo uitgelegd. Alleen topo kaarten van frankrijk (11stuks) ben ik nog niet tegen gekomen... Niet dat ik ze zou downloaden want ik heb geen garmin.

succes frank
Offroadlover
Berichten: 26
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 09:50
Locatie: Limburg

In Keulen (Globetrotter) is hij momenteel nog in promotie 269€ all in.
En een extra jaar garantie van de winkel zelf , dus 3 in totaal.
Plaats reactie