Okee, zoals de topic al vermeld, kan ik mijn sleutels niet meer vinden. Ik vermoed dat ik ze ergens in de motor heb laten zitten na het sleutelen en dat ze daarna mee zijn genomen als flauw geintje (ik woon naast een middelbare school). Mazzel dus dat hij er nog staat dus. Ook heb ik nooit reserve sleutels gehad.
Maar goed, mijn vraag is of ik nu aan een nieuw contact moet of dat ik ze op de een of andere manier nog kan laten maken?
Thanks,
gr. Martijn
Dom dom dom, sleutels kwijt ...
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Contacteer:
als je de originele sleutel hebt met het nummer er op zal je ze vast wel kunnen bij bestellen, ik heb ze gewoon bij laten maken..
maar wel rot ja :O
maar je kan denk ik wel om dat slot heen van je buddy, want als je aan dat kabeltje trekt komt hij uit de vergrendeling.. lijkt me niet echt een waterdicht systeem, meer voor de vlugvlug..
maar wel rot ja :O
maar je kan denk ik wel om dat slot heen van je buddy, want als je aan dat kabeltje trekt komt hij uit de vergrendeling.. lijkt me niet echt een waterdicht systeem, meer voor de vlugvlug..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Bij het buddy slot gewoon het plaatje aan de achterkant los schroefen en evt de veer daar achter los schroefen, kan je het heveltje met de hand bedienen..
[ Bij Edwin eens moeten doen toen ie geen sleutel bij zich had maar wel een sleutelcusrsus
]
Benzine dop doet het ook met de schroefendraaier
Nieuw contact slot kost e120
alleen als complete unit te verkrijgen..
Op Ebay soms goedkoop en soms ook een complete set te verkrijgen 2e hands..
Laat ff weten als je een nieuwe/2e hands gaat plaatsen.. vertel ik hoe het snel kan
Om nu te rijden kan je de slot cilinder er uit trekken met een cillinder trekker..
Gaa hier niet vertellen hoe je die maakt, als je het wil weten PB me maar..
Zet de motor als ie buiten staat wel op slot met een slot waarvan de sleutel niet aan de verdwenen bos zat..
Heb ook eens de sleutels in de deur laten zitten, m'n beste slot sleutel zat er aan.. voortaan ook altijd 1 tot 3 andere dikke sloten aan gehangen [ centrum Utreg]
Half jaar later werd dat goede slot van de motor gehaald.. hebben 6 maanden lopen kijken of ie ooit alleen met dat slot zou vast staan
[ Bij Edwin eens moeten doen toen ie geen sleutel bij zich had maar wel een sleutelcusrsus

Benzine dop doet het ook met de schroefendraaier

Nieuw contact slot kost e120

Op Ebay soms goedkoop en soms ook een complete set te verkrijgen 2e hands..
Laat ff weten als je een nieuwe/2e hands gaat plaatsen.. vertel ik hoe het snel kan

Om nu te rijden kan je de slot cilinder er uit trekken met een cillinder trekker..
Gaa hier niet vertellen hoe je die maakt, als je het wil weten PB me maar..
Zet de motor als ie buiten staat wel op slot met een slot waarvan de sleutel niet aan de verdwenen bos zat..
Heb ook eens de sleutels in de deur laten zitten, m'n beste slot sleutel zat er aan.. voortaan ook altijd 1 tot 3 andere dikke sloten aan gehangen [ centrum Utreg]
Half jaar later werd dat goede slot van de motor gehaald.. hebben 6 maanden lopen kijken of ie ooit alleen met dat slot zou vast staan

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Okee, erg bednkt voor de tips. Ik heb de sleutel inmiddels gevonden ...
Je raad het al, hij zat keurig droon onde de buddysit gerstopt. Op de manier van Zapa kreeg ik m los. Handig
Ik ben vanmoregen meteen naar de sleutelboer geweest en heb er 2 bij laten maken.
Dit gebeurt mij geen 2 keer natuurlijk he
.
Bedankt weer lui
.
Je raad het al, hij zat keurig droon onde de buddysit gerstopt. Op de manier van Zapa kreeg ik m los. Handig

Dit gebeurt mij geen 2 keer natuurlijk he

Bedankt weer lui

Na regen komt regent, kijk maar in de van Dalen.
-
- Contacteer:
als ik op zoek ben naar mn sleutels kom ik dr vaak achter dat ik ze gewoon in mn hand heb.. maar dat is wel een detail natuurlijk..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-

Mooi.. speelse weer mannen

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997