Weet iemand waarom ik alleen op het noppenforum altijd mijn foto's moet aanpassen?
Op de een of andere manier worden bij mij de foto's die ik upload nooit in een normaal formaat weergegeven maar veeeeel te groot.
Dat gebeurt me alleen op het noppenforum terwijl dat op andere sites (marktplaats, allroadmaniacs, opelforum etc. ) helemaal geen probleem is.
ben heel benieuwd wat ik nu weer aan foute instellingen op m'n PC heb
Waarom worden foto's niet automatisch op maat gemaakt?
Moderator: ghulst
-
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
Ik denk omda je ook lid bent van het opel forumFr@venture schreef:Weet iemand waarom ik alleen op het noppenforum altijd mijn foto's moet aanpassen?
Op de een of andere manier worden bij mij de foto's die ik upload nooit in een normaal formaat weergegeven maar veeeeel te groot.
Dat gebeurt me alleen op het noppenforum terwijl dat op andere sites (marktplaats, allroadmaniacs, opelforum etc. ) helemaal geen probleem is.
ben heel benieuwd wat ik nu weer aan foute instellingen op m'n PC heb
;);)
Allways replace the cheapest parts first
-
Ja ho even, wel het BIG-opel forum hè!Bosje schreef: Ik denk omda je ook lid bent van het opel forum
;);)
Met nòg foutere opels dan de "gewone"
Maar hebben jullie dat niet dan?
Er komt een tijd
-
Yip.. of atechment box vol..
Gebruik tegenwoordig maar imageshack..
Gebruik tegenwoordig maar imageshack..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
kies multiuploader, kan je 1 of meerdere afbeeldingen downloaden.. onder het browse gedeelte kan je kiezen in welk voormaat..[ wel ff aanmelden, gaan ze naar mijn afbeeldingen.. daar de i aan klikken.. als je alleen de url copyd dan krijg je er geen By bla bla bij]
als je die voor de 15" inch monitor neemt krijg je dit voormaat..
als je die voor de 15" inch monitor neemt krijg je dit voormaat..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997