Zo eindelijk tijd om verslag te doen van de rit
Na de Bigs opgeladen te hebben, met prachtig weer naar Appie gereden. Tent opzetten en toen begon het te regenen tot en met de dag van vertrek

Voor het rijden maakte het niet "veel" uit, Appie weet genoeg mooie weggetjes

. Goed geleerd om beheerst met het gas om te gaan, gras was goede

grip. Mooie gravel en keien paden om het gas af en toe een goed op te draaien. Lekker omhoog en easy naar beneden. Techniek tips van Appie kwamen goed van pas, zit nu nog zekerder op de brommert

. Volgens mij 4 keer gekeken hoe de bodem in de Ardennen erbij lag

was niet veel anders dan hier

.
Appie gaf ons complimenten over de dingen die we met die grote jongens van ons deden

Hij heeft respect voor alle "dames"(zie foto) in de buurt, al gaat het dan wel erg langzaam. Hij zit mooi daar en 't is een genot om hem weg te zien speren op z'n TT. Hij kan ook gas geven

en zelfs hij had bodemonderzoek na inschattingsfoutje. Maar goed hij klimt er weer op en gaat lekker door. Petje af voor zijn ritten, rijtips en gastvrijheid.
Nu de motert weer helemaal schoon en op zoek naar tripmetermagneetje. Die is uit mijn voorwiel

waarschijnlijk vast in de Franse klei

mijn sensor was ook losgeslagen maar gelukkig nog heel en voor dag twee ontdekt dus onderweg geen brokken. Ook kleplichter kabeltje vervangen, die hing na dag twee op drie draadjes

gelukkig kon ook dit op de campif gefixed worden
Al met al een mooi tripje met mooie ervaringen. Smaakt naar meer
Mazzel,
Frans