715 Foto's MCVL Open Beker van 24/08/2003 online

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskyfotoservice

Hoi Allemaal,

Op 24 augustus j.l. heb ik 715 foto's gemaakt op de Open Beker wedstrijd bij MCVL in Lelystad. Deze kun je bekijken op mijn persoonlijke website.
Groetjes,

Eduard.
Hein van Buuren

Mooie foto's Eduard 8)
Volgens mij zie ik Pedro Tragter er ook nog tussen met een Huskie.
En ruim 700 foto's maken dan zal wel een RSI rechtervinger opgeleverd hebben denk ik zo.
Puik allemaal.
Greetz,
Hein.
huskyfotoservice

Thanx, gewoon een kwestie van 891 foto's knippen... dan hou je vanzelf wel een paar aardige over.

Ja, klopt. Pedro was d'r bij. Hij is door Electrolux gecontracteerd om ons favoriete motormerk (niet nader bij naam te noemen :roll:) te promoten. Het was fantastisch om te zien hoe hij als de brandweer ging en binnen een paar minuten een rondje voorlag op de meeste rijders :wink:

Verder was Peter Lenselink er ook en samen met Pedro haalden ze de gekste stunten uit. Jammer dat je er niet bij was, want ik weet zeker dat je er van had genoten.
Hein van Buuren

Ja ik had Henk ook al beloofd een keer te komen naar Lelystad om te rijden en te fotograferen maar door allerlei drukte is het er nog steeds niet van gekomen.
Heb een tijdje geleden nog flink wat foto's van Pedro gemaakt (zijn bij Henk) met de 1D.
Ik mail je nog wel.
Greetz,
Hein.
Rudy
Contacteer:

Wie is pedro op die foto's :oops:
Hein van Buuren

Onder andere foto no 49 (zeg ik zo even uit het blote hoofd Rudy). :wink:
Hein van Buuren

no 607 & 608 zijn ook leuk.
Volgens mij wisselen Tragter en Lenselink van motor daar
huskyfotoservice

Klopt... Ze wisselden tijdens de wedstrijd, PAL voor 't juryhok van fiets :D . Voor de volledigheid: Pedro rijdt op #2 en Peter Lenselink op #6.
Plaats reactie