Hallo vraagje(s)
ik heb een maand terug m`n Honda 250 Cr met kenteken verkocht..
ben nu eigelijk op zoek naar een redelijk degelijke 4-takt waarmee ik ook fatsoenlijk op straat kan, zo af en toe.
Zat zelf te denken aan een ktm lc 4 620 of eventueel honda Xr 600 , Iemand hier ervaring mee? Hierbij gaat het me vooral om de Ktm; zijn deze machines vrij degelijk? sleutelgemak? en is het daarnaast mogelijk om er eventueel een electrische strarter op te bouwen (bouwjr: 1998)
alvast bedankt !
ktm lc 4
Moderator: ghulst
De blokken van de LC4 zijn degelijk en oer betrouwbaar. Volgens mij werden ze in de laatste jaren geleverd met en zonder e-starter; maar daarbij is het carter verschillend voor zover ik weet.tomvdkl schreef:Hallo vraagje(s)
ik heb een maand terug m`n Honda 250 Cr met kenteken verkocht..
ben nu eigelijk op zoek naar een redelijk degelijke 4-takt waarmee ik ook fatsoenlijk op straat kan, zo af en toe.
Zat zelf te denken aan een ktm lc 4 620 of eventueel honda Xr 600 , Iemand hier ervaring mee? Hierbij gaat het me vooral om de Ktm; zijn deze machines vrij degelijk? sleutelgemak? en is het daarnaast mogelijk om er eventueel een electrische strarter op te bouwen (bouwjr: 1998)
alvast bedankt !