Gezocht, stuur vo0r een DR 800 uit 91

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
MDK

Na het schroefdraad in mijn huidige (roestig en oude) stuur kapot te hebben
gedraaid ben ik op zoek naar een ander stuur. Ik vroeg mij of of jullie er
misschien een hebben die stof ligt te verzamelen? Ik zou die graag voor een
redelijke prijs overnemen. Anders weten jullie wel ligt een adres waar ik er
een voor niet al te veel op de kop kan tikken.

Gr. Martijn
Na regen komt regent, kijk maar in de van Dalen.
Frans van Roosmalen

Schroefdraad in je stuur? bedoel je niet de stuurklemmen ik heb verscillende motoren gehad maar nog nooit schroefdraad erin gehad. Kan natuurlijk ook zijn omdat ik geen 800 heb.
Hheb hier nog wel een origineel 759 stuur liggen(past ook) maar van een 800 helaas niet.

Welkom trouwens! Heb je ook foto's van je BIG 8) en natuurlijk de vraag of we je bij off-road ritjes gaan zien :D

Groet,

Frans
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
zappa.suzuki

Ook nog nooit schroefdraad in een stuur gezien :wink:

Maar wel in de hendelhouders/schakelaars.. heb ik liggen..
Ook een crossstuur met dwarsbalk.
Breder dan het orginele stuur, wel iets lager..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
MDK

Hallo Frans, bedankt voor het verwelkomen. Ik ben al wel lid sinds 2003 maar ben pas acht actief sinds ik mijn DR aan het opknappen ben. Ik heb zeker wel fotos van mijn Big. Alleen is dit niet de meest recente. Ik heb inmiddels de valbeugels, schijfrem beschermer, motorblok beschermer, voor spatbord, achter rek en munitie kist gemonteerd. Ik denk niet dat je snel op een offroad zal zien hoewel ik er zeker wel een keer voor te porren ben. Maar ervaring met offroad heb ik tot dus verder niet, tenzei je de 4000 KM door roemenie en oekraine mee rekend.

Afbeelding

Nou, met schroefdraad van mijn stuur bedoen ik die aan de zijkanten. In de uiteinden zit schroefdraad waar je de stuureinden aan bevestigt. Daar zit dus een verroeste afgebroken bout in vast. Daardoor kan ik mijn Rallye-Handprotectors niet bevestigen. En aangezien het toch al een oud en roestig stuur is wilde ik heb zowizo vernieuwen.

@ Zappa, ik ben wel geeintresseerd in dat zwarte crosstuur. Wat wil je er voor hebben?

Thanks voor de snelle reacties lui.
Na regen komt regent, kijk maar in de van Dalen.
bluesman

I have spare handlebar from DR800 1991 - I do not need it.
You can have it for free, but it is in Belgium, so I can send it but you will have to pay postage.
Plaats reactie