Hallo
Een vraagje moeten endurolaarzen niet waterdicht zijn ?
Ik heb net OXTARS ( oud model ) gekocht , en deze middag een testritje gaan maken ( oké er was veel water ) en halverwege voeten klets nat .
Is dit normaal ???
Groetjes
Stef
Endurolaarzen waterdicht ???
Moderator: ghulst
Ik ben nu met mijn 3e paar laarzen bezig, net als alle andere 2
fanatiek waterdoorlatend. Ik rij met dit weer met sealskinz, waterdichte sokken.
fanatiek waterdoorlatend. Ik rij met dit weer met sealskinz, waterdichte sokken.
-
De laarzen zijn redelijk waterdicht.. het water wat er onder hoge druk in komt loopt er erg langzaam weer uit
Sealskinz hoge sokken werken goed, voet word nog wel wat koud op de terugweg op de snelweg maar ze blijfen droog.. scheelt van die rimpel voeten als of je 8 uur in bad hebt gelegen
Sealskinz hoge sokken werken goed, voet word nog wel wat koud op de terugweg op de snelweg maar ze blijfen droog.. scheelt van die rimpel voeten als of je 8 uur in bad hebt gelegen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Alle laarzen die ik ooit gehad heb waren geen van alle waterdicht.
En dat zijn toch niet de goedkoopste zoals de Alpinestars tech8 en tech10.
En dat zijn toch niet de goedkoopste zoals de Alpinestars tech8 en tech10.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik heb Sidi Crossfire met verwisselbare zool en die zijn wel waterdicht (nu). De zolen zitten geschroefd en die schroeven moest ik dichtkitten. Nu helemaal waterdicht.
Rimpelvoetjes houd ik echter altijd. Ook in Spanje, waar geen water was kwamen mijn voeten gerimpeld uit de laars...
Rimpelvoetjes houd ik echter altijd. Ook in Spanje, waar geen water was kwamen mijn voeten gerimpeld uit de laars...
Ik heb eens daytona's gehad, die wel waterdicht waren (1984-86?), Voor de rest altijd natte voeten gehad ook met de huidige Alpinestar3.
Kennis van me rijdt met Sidi , volgens hem zijn die waterdicht (onderste 25 cm).
Kennis van me rijdt met Sidi , volgens hem zijn die waterdicht (onderste 25 cm).
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
volgens mij zijn geen enkele crosslaarzen waterdicht.
maar mochten de sidi crosfires waterdicht zijn, dan heb ik mazzel want die heb ik recent gekocht
maar het water loopt er toch altijd in via de bovenkant.....
De zsealskin sokken werken erg goed.
maar mochten de sidi crosfires waterdicht zijn, dan heb ik mazzel want die heb ik recent gekocht
maar het water loopt er toch altijd in via de bovenkant.....
De zsealskin sokken werken erg goed.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
pb maar
-
Over het algemeen is je lijf ook zeiknat als je voeten nat worden, dus wat maakt het uit.
-
- Contacteer:
de crosslaarzen die ik gebruik zijn wel waterdicht, alleen dan wel van binnen naar buiten zegmaar
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Heb inmiddels al 2 paar Sidi's versleten en zolang je een cross/enduro-broek hebt die over de laarzen gaat heb je altijd droge voeten!
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Mijn sidi's zijn zo goed als waterdicht. Als er water in komt dan komt het van boven.
GasGas 450
Volgens mij is de reden dat je dan ook geen koude voeten meer krijgt
verstand op nul en nadenken
Dan weet je zeker dat je zweetvoeten krijgt
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
Dat deden er vroeger ook veel tijdens de natte en koude enduro's ; effectief.Flip schreef:of paar pedaalemmer zakken om je voeten en bij je broek in proppen; werkt ook perfectStef67 schreef:Bedankt mannen voor de snelle reactie dus waterdichte sokken kopen is de oplossing .
Gr
Stef
Paar dunne sokken, plastic zak, paar dunne sokken eroverheen anders ging de zak kapot.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250