Heb brede voetsteunen gemonteerd van RFX. Rijdt erg fijn (is mijn) mening.
Zijn er meer die brede steunen hebben en dezelfde ervaring hebben?
Voor Yamaha zijn er blauwe en voor KTM oranje!!!
Brede voetsteunen
Moderator: ghulst
Ik heb nu een KTM450 met normale voetsteunen en vind deze al te breed. Mijn voet kan niet meer zo gemakkelijk kantelen als op mijn vorige motor GS250 (1985) met van die oldschool smalle voetsteunen.
Het is echt wennen. Ik was gewend dat ik 1 "draaipunt" had, nu lijkt het alsof ik er 2 heb. Het zal wel wennen (hoop ik of anders gaan er kantelbare op ).
Het is echt wennen. Ik was gewend dat ik 1 "draaipunt" had, nu lijkt het alsof ik er 2 heb. Het zal wel wennen (hoop ik of anders gaan er kantelbare op ).
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
De kantelbare heb ik ook, zijn wel prijzig in vergelijking met de "normale".
Ik heb brede voetsteunen van Talon.
Deze heb je ook in alle verschillende kleuren die bij de verschillende motormerken passen.
Deze heb je ook in alle verschillende kleuren die bij de verschillende motormerken passen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik heb ze sinds kort op de CR 500 alu.
Heb op de CRF sinds een jaartje Scar. Los van de breedte is vooral het grip systeem met de pennetjes perfect!
Daarnaast zijn Honda voetsteunen ook gewoon niet het beste van het beste..
Heb op de CRF sinds een jaartje Scar. Los van de breedte is vooral het grip systeem met de pennetjes perfect!
Daarnaast zijn Honda voetsteunen ook gewoon niet het beste van het beste..
-
Ik heb een keer mijn stuitje zwaar gestoten aan de voetsteun van de CRF. Hoe was aan 1 van mijn andere motoren aan het sleutelen en de ruimte in de garage is beperkt, ik zak enthousiast door de knieen met de CRF achter me om de onderste kuipdelen los te halen @#$&^!#$%^ wat deed dat zeer, dagen last van gehad!
You're free to do as we tell you!
En dan nog die scherpe puntjes er aan!!