WR400F '99 Koplampunit & kettingset

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Arnaud
Contacteer:

Nog een paar vraagjes uit de WR-hoek...

Op de website van 'Trick Dual Sport' (http://www.trickdualsport.com/photos_yamaha.html) staat een geinige koplamp/blinker combinatie. Ik heb dit soort nog niet eerder in Nederland gezien; iemand anders wel :?: .
Omdat ze geen vertegenwoordiging in Nederland hebben, zou ik 'm rechtstreeks uit Amerika moeten importeren, wat een aardig bedragje aan verzendkosten bovenop de $72,- van de unit zal kosten.
Bestaan er van bijvoorbeeld Acerbis dergelijk units??

Op dit moment zit er een 14 / 50 -tands kettingset onder m'n WR. Omdat ik naast het terrein ook geregeld stukken over de weg moet rijden, zit ik al gauw bovenin z'n toeren (top ca. 110 - 120 km/h). Iemand ervaring met een geschiktere combinatie :idea: ??

Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
xrmanu

Die koplamp is van het merk UFO denk ik, Italiaans dus :lol:
Jeroen

Hallo Arnaud,

Op de WR die ik had(2000-400), had ik dacht ik 14-48 gemonteerd. Ik heb er nog een set van liggen en een 15tds voortandwiel. Ik weet alleen niet of het ook op een 99er past, dacht het wel. Ook heb ik nog een set balhoofdlagers liggen. Bij interesse moet je maar even mailen: wijlens28@zonnet.nl .
UFO heeft ook een kentekenplaathouder met ingebouwde knipperlichten, past mooi bij de koplamp. :)
Rudy
Contacteer:

Afbeelding

Wat zat dr nu weer in mijn mailbox :lol: , de wr van arnaud :D
Arnaud
Contacteer:

Hé die Rudy!

Dat heb je mooi voor mekaar gekregen zo :D :D :D !
Ik denk dat ik binnenkort maar 'ns wat internettips bij je kom oppikken want ik loop hopeloos achter :oops: ; kan je mooi even proefdraaien op die wr :o!
Morgen terugvaren naar Hoek van Holland :!:
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
Plaats reactie