Hoi,
Ik wil mijn TT600R met lage bandenspanning rijden (0.8 bar ) ivm grip in het mul (vooral voor).
Ik merk dat mijn band wat verdraait en wil een bandenklem monteren. Als ik er 1 monteer ga ik dan als een waanzinnige stuiteren bij 100 km/h op de straat?
Als ik er twee monteer, ga ik dan het extra gewicht voelen?
Grtz,
Remco
bandenklem
Moderator: ghulst
Van een bandenklem merk je niets van , tenminste ik niet ( maar ik rij dan ook bijna nooit op verharde weg )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ik heb nog een KL250 voor woonwerk met 2 achterwielen. 1 met allroadband en 1 met noppen en bandenklem. Wiel met bandenklem stuitert vanaf 45 tot 70 km/u,wiel met allroad zonder klem en geballanceerd merk ik niets. Op de KTM is ook een bandenklem gemonteerd en daar merk ik bijna niets van en niets uitgebalanceerd.
Niets meer of minder dan een licht "deinen" rond de 80km/u op asfalt of andere stenige ondergrond.
Maw probeer het uit.
Niets meer of minder dan een licht "deinen" rond de 80km/u op asfalt of andere stenige ondergrond.
Maw probeer het uit.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
- KTM-Schuimpie
Als je 1 bandenklem gebruikt, heb je aan de andere kant van de velg zeker 100-125gram lood nodig, ikzelf heb 5 spaakloodjes (25Gr) gemonteerd, scheelt een enorme hoop gestuiter, en is sowieso altijd beter voor je lagertjes als je maar iets in de buurt zit qua balans.nijkamp schreef:Hoi,
Ik wil mijn TT600R met lage bandenspanning rijden (0.8 bar ) ivm grip in het mul (vooral voor).
Ik merk dat mijn band wat verdraait en wil een bandenklem monteren. Als ik er 1 monteer ga ik dan als een waanzinnige stuiteren bij 100 km/h op de straat?
Als ik er twee monteer, ga ik dan het extra gewicht voelen?
Grtz,
Remco
Spaakloodjes wel ff wat kit bijsmeren met monteren... blijft het goed plakken.
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Heb nog nooit gehad dat hij gaat stuiteren bij één bandenklem.
Eerst band op spanning zetten voordat je de klem aandraait!!
Eerst band op spanning zetten voordat je de klem aandraait!!