Grote klopjacht op motorcrossers

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Frank!
Berichten: 227
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:33
Locatie: Enschede
Contacteer:

http://www.dvhn.nl/nieuws/dvhn-video/ar ... orcrossers

Ben het er wel mee eens dat sommigen het idd verknallen voor de rest.
Maar van de manier waarop de pliesies hier verslag doen ("Ik kreeg er gewoon een kick van.... ja echt!"), en die kop van die vent op het laatst ("Dan gaan ze maar naar Duitsland"), begint m'n bloed te borrelen :evil:

Roept u maar...
Designer
Berichten: 87
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 15:56
Locatie: Gaanderen

Waarom gaan ze niet gewoon aan het werk :x .

weet je het rare is aan dit verhaal, die eikels van KMAR rijden tijden de OTR van Staphorst gewoon met ons mee, ze zeggen dat ze aan het werk zijn, "trainen" maar ik werkelijkheid naaien ze een dag later een oor aan.

KMAR dus ook maar verbieden om tijdens een OTR mee te rijden.
Husky TE510
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Designer schreef:Waarom gaan ze niet gewoon aan het werk :x .

weet je het rare is aan dit verhaal, die eikels van KMAR rijden tijden de OTR van Staphorst gewoon met ons mee, ze zeggen dat ze aan het werk zijn, "trainen" maar ik werkelijkheid naaien ze een dag later een oor aan.

KMAR dus ook maar verbieden om tijdens een OTR mee te rijden.
In Ruinen stonden ze ook al. Ik kon me maar net inhouden om ze niet verrot te schelden. Hypocriete zakken zijn het.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Slappe zakken durfen niet achter de echt boefen aan maar hier krijgen ze een kick van...
Fietser zonder licht bekeuren begon ze een beetje te vervelen zeker..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
CrazyWezel
Berichten: 3279
Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

tja fietsers zonder licht vind ik terecht, die zie je bekant niet.. en een nieuw lampje bij zappa kopen is ook n kleine moeite toch,

dit is trouwens weer echt zo'n onderwerp van: leven en laten leven..

na het filmpje eens te hebben bekeken is het allemaal duidelijk geworden.. die man heeft frustraties van vroeger.. want aan zn hoofd te zien istie n keer echt flink hard aangereden..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Heeft zo te zien een toeval gehad.
Kan hij natuurlijk ook niets aan doen maar de hersens krijgen er meestal wel een klap van.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
trx
Berichten: 39
Lid geworden op: zo aug 10, 2008 09:02
Locatie: Hartje West-Vlaanderen

Dat ze illegale rijders verbaliseren is maar normaal maar dat diene chauffeur een kick kreeg daarvan :? :roll: .

En dan diene laatste die zei dat je hier ook niet ging skiën maar in Zwitserland, waar slaat dat nu op? Dat is niet door gebrek aan faciliteiten maar door gebrek aan bergen en sneeuw :evil: . Wat een stomme opmerking.
Btw, hier niet zo ver uit de buurt (Komen) hebben ze een indoorpiste gebouwd, zie van kilometers ver staan door de hoogte van het gebouw :roll: . Maar in Komen hebben ze dan ook wel een crossterrein :D . En ja, Komen ligt net in Wallonië :wink: .
John H
Berichten: 34
Lid geworden op: do feb 24, 2005 21:11
Locatie: ASSEN

Moet ik een keer naar familie, mis ik dit feest weer. SHIT. Wat doen die politieagenten in het bos met al hun motorvoertuigen. Dat is wel mijn route, wegwezen daar.

Per slot van rekening rij ik daar al langer dan dat de borden er staan, dus ik heb de oudste rechten. !@#$#@%$#@!!
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Frank! schreef:http://www.dvhn.nl/nieuws/dvhn-video/ar ... orcrossers

Ben het er wel mee eens dat sommigen het idd verknallen voor de rest.
Maar van de manier waarop de pliesies hier verslag doen ("Ik kreeg er gewoon een kick van.... ja echt!"), en die kop van die vent op het laatst ("Dan gaan ze maar naar Duitsland"), begint m'n bloed te borrelen :evil:

Roept u maar...
Als ik de reakties lees dan is de publieke opinie aardig op de hand van de 'motorcrossers'.
Klx300R
Berichten: 804
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 10:28
Locatie: Ternat

ze maken er ginds bij jullie een erge soep van ze jonges, maar dit staat ons ook allemaal te wachten in belgie... we houden het op de lange baan,maar het zit er aan te komen.

in ieder geval, al die reactie van motoren in de schredder enzo... dat ze die henk baas er nog maar is doorduwen,is vorige keer niet goed gelukt, is een arrogante kloot die wss erges wat stemmen of wat politieks wil aanvangen... 100man op de been zetten met helokopters enzo en dan ochier ochotte 14 motorijders kunnen verbaliseren... wordt de staatskas niet blij van... weer verloren belastinggeld :)
Die KMAR rijders op OTR ritten verbieden zou al een mooi begin zijn,of ze elke rit overhoop rijden... ongelukje is zo snel gebeurd toch?

codegroen doortrekken naar nederland jonges...zou veel goeds kunnen doen...

Op de reacries kan je wel uitmaken ook dat er veel mensen zijn die het probleem inzien,maar erges een oplossing willen,dit is positief, lang andere kant zie je de naievelingen antwoorden... motoren in de shredder, da zijn degenen die ni beter weten en zij die de eerste steen werpen...

greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Dan moet je de auto's van degene die het over de schredder hebben ook meteen daarin laten gooien als ze te hard rijden :evil:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Gebruikersavatar
de crossgoeroe
Berichten: 179
Lid geworden op: wo okt 31, 2007 20:32
Locatie: thuis

Weten al die anti motocrossers wel dat om bij het bos te komen met hun natuurvriendelijke!!! autootje er vele hectares bos zijn gekapt om er een mooi stukje asfalt op te draaien???????
En die gedeputeerde wil alleen zijn eigen tuintje schoonhouden,voor nederlanders moet er ook een oplossing in Nederland komen/zijn.....
En zo kun je nog wel een paar blz.volschrijven, maar ja........
Ik kijk nu al uit naar de volgende offroadrit.. gna ..gna::evil: :evil:
---------------YAMAHA WR 450F Special Edition ---------------------
Surfdude
Berichten: 98
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 21:54

:D -> GeenStijl.

Je kan ook zondag even een lekker stukje in het bos gaan lopen in Drenthe. Geeft wel zo'n veilig gevoel denk zo'n grote politie macht die zich daar begeeft. Vooral die politie op motoren die zo´n speciale rijvaardigheids training hebben gevolgd in Staphorst, en een laagvliegende helicopter waardoor je zeker weet dat er in een omtrek van 20 kilometer geen dier meer te bekennen is. Echt een hele verbetering. Maar geloof niet dat de politie zich daar nog zo'n actie kan veroorloven, zonder zichzelf compleet belachelijk te maken.
Gebruikersavatar
allardcr250
Berichten: 69
Lid geworden op: do sep 27, 2007 21:25
Locatie: Drenthe

De persoon die dit op de rails heeft gezet heeft ook een verborgen agenda ,namelijk hij is van de christen unie ,dus heeft zoiezo een hekel aan alles wat op zondag gebeurd naast de gang naar de kerk. Hij misbruikt zijn macht ten koste van de rijders die zich niet aan (zijn)(de) regels houden. Jammer... maar als het aan deze man ligt komt er op zondag niemand op straat of je moet onderweg zijn naar de kerk.
cr250
Klx300R
Berichten: 804
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 10:28
Locatie: Ternat

http://www.classiccarservice.nl/product ... en/rem.jpg

was ff gaan kijken op zen blog, schopt ie daar toch niet zwaar tegen zijn eigen kar vind ik met deze uitspraak????:
vrijdag 13 juni 2008 16:47 "Het recht van onverdraagzaam te zijn is absurd en barbaars". Aan deze woorden moest ik denken toen ik het Podiumartikel las van de PvdA-leden Terstall, Duyvesteijn en Van Amerongen (Trouw 13-6). ... lees verder

als er eentje onverdraagzaam is en een absurde actie maakt is het hij wel... de kloon
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
CrazyWezel
Berichten: 3279
Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

freek je bent n goeie vent :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Jaar en dag gebeurt het weer in het voorjaar. Lente begint etc... even laten zien dat ze jacht maken.
Hier in de regio idem. Maart, April "het probleem" in de pers melden en daarna het hele jaar met hun potlood spelen.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Smalle
Berichten: 22
Lid geworden op: wo feb 04, 2009 14:44
Locatie: leuven

Man, man, hoe zielig is da?!? Dat doet mij denken aan die agente die er een kick van kreeg om mensen te flitsen in de wagen. Dat was ook zo'n "mooi" intervieuw...
Heb je ook gezien bij de reacties, dat de pro-motorrijders effectief ook iets te zeggen hbbn??
En de rest gewoon maar reageert uit egoisme? Ze redeneren: ik heb er geen last van als ik reclameer, dus doen!! Voor die - ocharm enkele rijders - die ze passeren tijdens hun wandeling.
Btw, ik denk dat de meeste hier toch liever op zandwegen rijden dan op een gesloten omloop? Niet? Dus ergens in Duitsland in een rondje rijden, is geen oplossing..
Kunnen we dan mss niet de rollen omdraaien een een wandelcircuit aanleggen voor wandelaars?? :P
update: WR-rider :D
MarkHollanda
Berichten: 14
Lid geworden op: do mar 19, 2009 13:11
Locatie: Ergens in 't Westen

allardcr250 schreef:De persoon die dit op de rails heeft gezet heeft ook een verborgen agenda ,namelijk hij is van de christen unie ,dus heeft zoiezo een hekel aan alles wat op zondag gebeurd naast de gang naar de kerk. Hij misbruikt zijn macht ten koste van de rijders die zich niet aan (zijn)(de) regels houden. Jammer... maar als het aan deze man ligt komt er op zondag niemand op straat of je moet onderweg zijn naar de kerk.
Heeft die vent wel eens naast de kerk gewoond?? Elke freaking zondag ochtend irriteren ze daar heel wat meer mensen mee dan een enduro ritje in het bos... Leven en laten leven!!
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Smalle schreef:Man, man, hoe zielig is da?!? Dat doet mij denken aan die agente die er een kick van kreeg om mensen te flitsen in de wagen. Dat was ook zo'n "mooi" intervieuw...
Heb je ook gezien bij de reacties, dat de pro-motorrijders effectief ook iets te zeggen hbbn??
En de rest gewoon maar reageert uit egoisme? Ze redeneren: ik heb er geen last van als ik reclameer, dus doen!! Voor die - ocharm enkele rijders - die ze passeren tijdens hun wandeling.
Btw, ik denk dat de meeste hier toch liever op zandwegen rijden dan op een gesloten omloop? Niet? Dus ergens in Duitsland in een rondje rijden, is geen oplossing..
Kunnen we dan mss niet de rollen omdraaien een een wandelcircuit aanleggen voor wandelaars?? :P
Daar zal het als het aan die mensen ligt op uitdraaien:
wandelaars aanlijnen.
Dan zullen ze nie meer lachen ! :wink:
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Uiteindelijk mag alleen de natuurbeschermer/boswachter nog het bos in met zijn geweer in een Vitara of op een enduro.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
ttr
Berichten: 13
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 20:06
Locatie: beetsterzwaag

speedphreax schreef:Uiteindelijk mag alleen de natuurbeschermer/boswachter nog het bos in met zijn geweer in een Vitara of op een enduro.
mee eens

mederijders,schelden helpt niet,,,,,,,,, in gesprek gaan wel,vandaar dat ik een persoonlijk mailtje naar dhr Baas heb gestuurd,en wat schetst mijn verbazing we gaan in gesprek,
kom met goede ideeen en ik neem het mee.
rijd al 33 jaar enduro en wil dat blijven doen !!!!!!!!!!!!
zie de laatste tijd een verharding en wil daar wat aan doen,
Frank!
Berichten: 227
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:33
Locatie: Enschede
Contacteer:

Super initiatief! Afbeelding

Hoewel je kop niet altijd naar 'praten' staat, is dit uiteindelijk wel het beste voor een duurzame oplossing (hopelijk, toch).
RvD
Berichten: 213
Lid geworden op: wo sep 19, 2007 19:58

Wildcrossers, off road rijders zullen altijd blijven bestaan. Echter ik ben er van overtuigd dat het aantal wel aanzienlijk terug gedrongen kan worden.
Dit kan door degenen die net zo lief op de crossbaan rijden daar de gelegenheid toe geven. Dat zijn nog aanzienlijk veel!
Proef die in Mill plaatsvond om de baan op zondag open te stellen heeft het wildcrossen in de omgeving aanzienlijk doen dalen. Dit wordt ook bevestigd door Natuurmonumenten en Politie.

Mogelijkheden zijn:
- Meer crossbanen aanleggen en meteen stoppen met het alsmaar sluiten van banen. Om deze nog ooit in gebruik te kunnen nemen wordt ivm regelgeving steeds moeilijker naarmate deze langer gesloten zijn.
- Crossbanen ruime openingstijden geven, vooral in het weekend, maar ook het gehele jaar door dus ook in de zomer. Dus niet alleen op zaterdagmiddag 3 uurtjes (en 3 uurtjes op woensdagmiddag waar bijna niemand iets aan heeft).

Natuurlijk zou het openstellen van millitaire terreinen voor de echte off road rijder gewelding zijn (denk aan de rit van bv. Havelte, machtig mooi).
KTM 250 EXC, 250 SX
Plaats reactie