De bmw,s hebben, met twee gerenommeerde toprijders, niet de snelheid om mee te doen om de titel.

Moderator: ghulst
Iedereen wil zijn eigen merk motor verdedigen tochbrommer schreef:is dat niet een beetje kort door de bocht?
Zeker. Geef maar aan mij mee.adje schreef: KTM - Kawa - Yammie - Honda - Suzie - TM- GasGasie - etc etc - alles is kapot te krijgen.
Hoezo , krijg jij alles kapot danRolando schreef:Zeker. Geef maar aan mij mee.adje schreef: KTM - Kawa - Yammie - Honda - Suzie - TM- GasGasie - etc etc - alles is kapot te krijgen.
voeg daar nog even een Husaberg aan toeadje schreef:Ik heb laatst nog iemand gehad die zijn WR450 blok volledig in de poeier gereden heeft![]()
Maar dat zegt natuurlijk ook niets![]()
KTM - Kawa - Yammie - Honda - Suzie - TM- GasGasie - etc etc - alles is kapot te krijgen.
vertel vertel (uit belangstelling hoor,niet uit leedvermaak)Sjokske schreef:Pas nog goed gelukt jaadje schreef: TM- alles is kapot te krijgen.
Ik zou het niet vertellenhenk-v schreef:vertel vertel (uit belangstelling hoor,niet uit leedvermaak)Sjokske schreef:Pas nog goed gelukt jaadje schreef: TM- alles is kapot te krijgen.