Berik OVS mt 41 (size 8)

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
trx
Berichten: 39
Lid geworden op: zo aug 10, 2008 09:02
Locatie: Hartje West-Vlaanderen

Te koop:
een paar crossbotten maat 41 (oftwel size 8 )
Berik OVS, zwart
perfecte staat (gloednieuw, nog maar 1x aangehad)

Catalogusprijs: 345€
edit: ondertussen staan ze officieel aan 299 euro (aanbevolen verkoopprijs) maar je kan ze nieuw vinden bij verschillende zaken tussen de 160 en 200 euro.
Mijn vraagprijs: 150 €


Laarzen zijn dus van mijn vriendin, heeft ze ene keer aangehad achter op bij mij op den AT. Zitten niet goed voor haar en heeft beslist van haar gewone Oxtarracelaarzen te dragen.

Ikzelf heb een maatje 45 van die laarzen (de RC-replica) en ben er alleszins heel tevreden over tot nog toe :D .


Het gaat dus hier over :

Afbeelding
Laatst gewijzigd door trx op zo mar 22, 2009 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sanne
Berichten: 640
Lid geworden op: za dec 13, 2003 13:18
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Sorryn hoor maar ik krijg hier het gevoel dat je de boel aan het flessen bent. Zie hier de pro serie

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_ ... S-Pro-0001
# 442
trx
Berichten: 39
Lid geworden op: zo aug 10, 2008 09:02
Locatie: Hartje West-Vlaanderen

Je mag je beschuldigingen voor je houden.

Officiële catalogusprijs is lang 345 euro geweest. Vermits eindereeks zijn ze blijkbaar officieel in prijs gezakt.
De Berik OVS bij FC Moto : http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_ ... k-OVS-0001

Dus ik vraag sowieso nog minder dan ze bij FC-moto vragen, en minder dan wat ik ze betaald heb. Zijn dan ook gloednieuwe crossbotten, en ik wil er niet teveel verlies op doen.

(ter info: mijn vraagprijs voor 150 euro is inclusief verzending naar Nederland)
trx
Berichten: 39
Lid geworden op: zo aug 10, 2008 09:02
Locatie: Hartje West-Vlaanderen

Dat was mijn vriendin onder mijn nickname hierboven maar ik treed haar bij...

Dat je afziet van de verkoop omdat je ze online ergens goedkoper kan vinden is uiteraard je goed recht maar om daarvoor iemand zijn verkooptopic te verneuken :? :roll: .

En dan nog, stel nu dat we daar winst op zouden willen maken, stel é.... wat heeft dat dan te maken met 'de boel willen flessen' ????
Gebruikersavatar
Sanne
Berichten: 640
Lid geworden op: za dec 13, 2003 13:18
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dit vraagt om reactie :wink:

Mijn WR heeft een cataloges prijs van 9999 euro (in NL) Maar heb de motor gekocht voor 5500,- (even fictief)

Nu wil ik er vanaf want de motor rijdt toch niet zo lekker als ik had gedacht.

Dus ik zet 'm te koop en vraag er 5000 euro voor maar vermeld dat ie een catalogus-waarde heeft van 9999 euro

Inmiddels staat dezelfde motor bij de dealer voor 5100,- te koop

Zelfde alleen zijn hier de prijsen anders.

:?

Moraal van het verhaal

Die 9999,- is erg misleidend in dit verkoop verhaal of niet soms.

Maar even goed gun ik je de 150,- euro alleen wil ik ieder ander erop attanderen dat ze ook voor 100 euro in de winkel liggen.

Zie hier:

http://www.dkoffroad.co.uk/dkoffroad/cl ... uct_id=977 :? :D

TRX graag had ik me er niet mee bemoeid :!:

Maar ik was er nu eenmaal BIJNA in getrapt, gelukkig voor mij zat ik nog even te kijken op internet hoe ze uit de bus komen. En kwam daar deze prijsen tegen.

Nu heb ik m pas voor je verneukt... :twisted:
# 442
wr450f'05
Berichten: 501
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 22:29
Locatie: rechts

Dat is het nadeel van verkopen op een open forum, als je er niet tegen kunt zet ze op marktplaats en misschien tuint er iemand in. 8)
CRF450X '08
Frank!
Berichten: 227
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:33
Locatie: Enschede
Contacteer:

Iedereen mag vragen wat 'ie wil hé...
Heeft niks met oplichting te maken :!:

't Is aan de koper om onderzoek te doen en te bepalen wat 'ie wil betalen.
trx
Berichten: 39
Lid geworden op: zo aug 10, 2008 09:02
Locatie: Hartje West-Vlaanderen

Het stoort mij gewoon dat die persoon beweert dat we winst willen maken. Wij refereren gewoon naar de oude prijs en waren ons niet bewust van de nieuwe prijs....

Dus uitspraken als 'er in trappen' of 'willen flessen' zitten me niet echt lekker :? ....

Jaja, open forum, das allemaal goed en wel, ik zit op genoeg fora en ik zie dikwijls dingen passeren waarvan ik denk : 'pfff, veel te duur jongen, dat raak je nooit kwijt'.
Tja, ik denk dat dan wel maar ga mijn mening daar niet neerpennen :roll: .

Of ben je het moreel verplicht om alle je forumvrienden te waarschuwen voor deze veel te dure laarzen die je over de plas voor 99pond + verzending kan kopen ?
trx
Berichten: 39
Lid geworden op: zo aug 10, 2008 09:02
Locatie: Hartje West-Vlaanderen

BTW, als ik iets 2ehands koop kijk ik ook altijd eens op 2ehands sites en dikwijls zie ik ook catalogusprijzen die ferm gezakt zijn (of overdreven waren door de verkoper).
Had ik 'onze' advertentie gezien bij iemand anders zou ik ook van de koop afgezien hebben, logisch, iedereen gaat voor zijn winst.
Maar om daar voor een topic te verneuken... mmm, nee, toch maar niet.

Soit, 't zal dan maar 99€ + verzending zijn zeker :roll:


Ohja, als ik die laarzen probeer te bestellen bij uw site (dkoffroad) zie ik dat je enkel adressen binnen de Uk kan opgeven :lol: .
Plaats reactie