Het onderwerp achterbrug kom je regelmatig tegen. Ook het probleem van de bout uit het frame krijgen is bekend.
Tot mijn schaamte moet ik het volgende bekennen. De bout wilde niet los dus dacht ik ''nou ff verwarmen dan maar''. Ja, ja, goed idee maar vlak bij de moer zit een veertje met de schakelaar voor het remlicht. Inderdaad van plastic en zeer brandbaar. Het is gelukkig goed afgelopen behalve dan dat deze schakelaar een onherkenbare vorm heeft aangenomen.
Mijn vraag is dan ook, heeft iemand deze schakelaar liggen? Zit aan een kabel met stekker vast en vormt één geheel.
Boutje achterbrug losmaken, OPGEPAST
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Contacteer:
nope, maar bij hessler kost hij 2de hands 5euro..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Is volgens mij een universele schakelaar, zag er laatst 2 liggen bij Snel Motoren Zeist en ben daar tot nu toe de enige DR BIG klant
Maar had je nu wel de moer los of niet?
Zo ja tijdens het in spuiten met kruipolie de as af en toe proberen te verdraaien... als die rond draaid kan je gaan tikken

Maar had je nu wel de moer los of niet?
Zo ja tijdens het in spuiten met kruipolie de as af en toe proberen te verdraaien... als die rond draaid kan je gaan tikken

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Dat
boutje wil nog steeds niet los
Met een duikschool heb je natuurlijk ook een compressor dus..... ga straks een stuk luchtgereedschap halen!!
Schakelaar dus geen probleem zie ik, dank jullie.

Met een duikschool heb je natuurlijk ook een compressor dus..... ga straks een stuk luchtgereedschap halen!!
Schakelaar dus geen probleem zie ik, dank jullie.
Quote:''Assumption is the mother of all fuckups'', unquote.
-
Naaldlagers 1 bonk roest of valt het mee?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997