Deelnemers (onder voorbehoud):
1. Mech
2. Sanne
3. KTM-Schuimpie
4. Ger
5. erwindob
6. folie
7. henk-v
8. speedfreax
9. adje
10. pruus
11. Jo VdB
12. ives
13. Shulty
Moderator: ghulst
Nog een vraag: Mag er in de groeve ook met een crosser gereden worden?? Dit maakt het voor sommige denk ik wel makkelijker. Of kan dit niet vanwege jullie vergunning?Franklin schreef:In dit tempo gaat het toch nog een goedkoop treffen worden
Hallo Mech,mech schreef:Nog een vraag: Mag er in de groeve ook met een crosser gereden worden?? Dit maakt het voor sommige denk ik wel makkelijker. Of kan dit niet vanwege jullie vergunning?Franklin schreef:In dit tempo gaat het toch nog een goedkoop treffen worden
Gewoon rijden, je wordt alleen maar beter van met betere rijders gaan rijden. Het is geen wedstrijd.brommer schreef:geluid kan ik me voorstellen bij de crossbaan Bleiswijk is 100db de limiet een enduro demper is 94 db(of iedereen dat ook haal....)
Verzekering snap ik niet is toch geen openbare weg de groeve?
Of zijn dat de afspraken die met de gemeente/vergunneingente maken hebben hebben.
Ik heb wel interesse maar kijk eerst 5 april ff aan of ik het daarna nog een keer aandurf.
Het is geen wedstrijd, maar een noppenforum-dag. De bedoeling is dat forumleden elkaar eens in het 'echt' kunnen ontmoeten, gecombineerd met het spelen op de motorfiets/uitwisselen van sterke verhalen, e.d.brommer schreef: Ik heb wel interesse maar kijk eerst 5 april ff aan of ik het daarna nog een keer aandurf.
Oke, Mea Culpa. Een conversatie door elkaar gehaald.Franklin schreef:Wij kunnen alleen 4t ontvangen en de moderne 2t zoals Ger die heeft. Dus geen open pijpen en rokende knetteraars. Een kenteken maakt me niets uit.
Volledig standaard KTM 250EXC 2T is welkom dus?Franklin schreef:Wij kunnen alleen 4t ontvangen en de moderne 2t zoals Ger die heeft. Dus geen open pijpen en rokende knetteraars. Een kenteken maakt me niets uit.
Als er niet continu blauwe wolken uitkomen en het geluid is gewoon netjes binnen de normen van het off-road/enduro verhaal dan mag je natuurlijk komen, het is ja een 'noppenforum-dag'Etienne schreef:
(er van uit gaande dat ik met m'n 2T mag komen...)
OK, 'k ben d'r bij!Ger schreef:Als er niet continu blauwe wolken uitkomen en het geluid is gewoon netjes binnen de normen van het off-road/enduro verhaal dan mag je natuurlijk komen, het is ja een 'noppenforum-dag'Etienne schreef:
(er van uit gaande dat ik met m'n 2T mag komen...).
We laten ze gewoon samen ergens in een stil hoekje warm draaien