heb een overjaarse maar spinternieuwe quest kunnen kopen, nu valt me op dat hij me overal brengt waar ik wil zijn en hij het kleinste straatje kent, maar enkel dus de grotere hoofdwegen aangeeft... is dit normaal of zit er ergens een insteling verkeerd?
greetz
quest vraagje
Moderator: ghulst
-
Top ding
Druk op Menu-> instellingen-> kaart instellingen-> kaart-> kaart detail-> ok-> kies wat je wil
Hoe meer detail hoe langer het duurt om de kaart te tekenen..
Voor off-road gebruik en grotere kaart/scherm,
Druk op Menu-> instellingen-> kaart instellingen-> opmaak-> ok-> nav. text en data velden uit
Druk op Menu-> instellingen-> kaart instellingen-> kaart-> kaart detail-> ok-> kies wat je wil
Hoe meer detail hoe langer het duurt om de kaart te tekenen..
Voor off-road gebruik en grotere kaart/scherm,
Druk op Menu-> instellingen-> kaart instellingen-> opmaak-> ok-> nav. text en data velden uit
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
na wat prutsen het probleem gevonden had de kaarten niet geselecteerd
kan je er stafkaarten inproppen ook?
kan er in ieder geval al tracks insteken
greetz
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
-
Ja, ik heb Topo NL er ook op staan. Met transparant gemaakte kaarten en dan kun je ze over elkaar heen leggen en zie je zowel de normale wegen maar ook alle paadjes, stuiken en bosjes.Klx300R schreef:na wat prutsen het probleem gevonden had de kaarten niet geselecteerd
greetz
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
He, waar haal je die en hoe doe je dat?
-
Kopen of downloaden natuurlijk. Transparant maken doe je zelf met een pakket als Photoshop.zappa.suzuki schreef:He, waar haal je die en hoe doe je dat?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Thanks! Beetje duur programa.. red me wel met details op max en google earth
- Edwin
- Contacteer:
Zit even met een vraagje:
Heb die kaarten transparant gemaakt, en zitten ook in de Quest. Werk allemaal prima, ook in MapSource zijn de kaarten terug te vinden. Echter als ik in de Quest kijk waar je kaarten kan selecteren en de-selecteren, dan krijg ik daar maar geen naam te zien van (topo+CN) kaart. Zie alleen een vakje waar je een vinkje in kan zetten, maar geen kaartnaam. Hoe krijg ik daar nou wel een naam? Ter aanvulling, de originele kaart zie ik wel met tekst erbij.
Nu doe ik dat met het programma Img2GPS. Daarin kan je ook een mapnaam aangeven voor het up te loaden kaarje naar je Quest. Maar in de Quest zie ik die kaartnaam niet terug. Moet je eventueel nog een extensie toevoegen...kom er even niet meer uit.
Quest-2
Heb die kaarten transparant gemaakt, en zitten ook in de Quest. Werk allemaal prima, ook in MapSource zijn de kaarten terug te vinden. Echter als ik in de Quest kijk waar je kaarten kan selecteren en de-selecteren, dan krijg ik daar maar geen naam te zien van (topo+CN) kaart. Zie alleen een vakje waar je een vinkje in kan zetten, maar geen kaartnaam. Hoe krijg ik daar nou wel een naam? Ter aanvulling, de originele kaart zie ik wel met tekst erbij.
Nu doe ik dat met het programma Img2GPS. Daarin kan je ook een mapnaam aangeven voor het up te loaden kaarje naar je Quest. Maar in de Quest zie ik die kaartnaam niet terug. Moet je eventueel nog een extensie toevoegen...kom er even niet meer uit.
Quest-2
Assumption is the mother of all fuck ups