In tegenstelling tot velen, die in deze periode de garage opruimen en allrlei verzamelde spullen verkopen of weggooien, heb ik besloten de garage aan te vullen. Met een fietsje, waar ik al jaren een zwak voor heb; een TT350.
Ik ben mijn motocarriere begonnen op een XT350, maar deze TT vond ik toen al mooier. Het toeval wil dat mijn TTR nu wordt gereviseerd; hij verbruikte een beetje olie en zag er verwaarloosd uit (dus het frame wordt ook gepoedercoat, lagertjes, plastic etc). Samen met een vriend van me gaan we het blok aanpakken, en toen ik het blok kwam brengen, bleek dat zijn zoon deze TT had staan, op zoek was naar iets groters en sterkers en voila! Deal gesloten.... Ikke erg blij
Garageinruiming
Moderator: ghulst
Hij is helemaal toppie. Ik hoef er niks aan te doen.
Idd, best lekker zo'n beetje grond, in de verte zie je ook mijn zwembad. Alleen elke week dat gras maaien...
Idd, best lekker zo'n beetje grond, in de verte zie je ook mijn zwembad. Alleen elke week dat gras maaien...
-
En met een echte Supertrapp uitlaat
-
Jahaa, je moet 'm eerst een super trap geven voor ie loopt...singlerider1 schreef:En met een echte Supertrapp uitlaat
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
De supertrapp gaat eraf (teveel lawaai), de originele gaat er weer op .
-
Minder tussenplaatjes is minder geluid bij een Supertrapp (heb er 25 geleden eentje gehad onder mijn XT 500) ,dus je kan nog wat experimenteren.
-
Supertrapp zijn eigenlijk maar klere uitlaten. Minder plaatjes is meteen ook minder vermogen bij dat waardeloze amerikaanse chopper fabrikaat. Het is of herrie en vermogen of stil en geen vermogen. Ik rij trouwens noodgedwongen ook met zo'n ding op mijn XT500singlerider1 schreef:Minder tussenplaatjes is minder geluid bij een Supertrapp (heb er 25 geleden eentje gehad onder mijn XT 500) ,dus je kan nog wat experimenteren.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Psies, ik zou 'm een super trap geven en zelfs niet meer op MP zetten.STTEVE schreef:De supertrapp gaat eraf (teveel lawaai), de originele gaat er weer op .
Er komt een tijd