een KTM 520 exc van een kennis loopt laag stationair
carb is schoongemaakt en de stelknop staat maximaal ingedraait , dus eigenlijk zou het beestje halfgas stationair moeten draaien , maar hij zakt steeds weer af naar een heel laag toerental .
wie kent het?
KTM 520 loopt laag stationair
Moderator: ghulst
Volgens mij was dat dan al lang mee de cilinder in gezogendaan LC8 schreef:onderkant van het gasschuifplaatje afgebroken zodat dat deel onderin blijft zitten en zodoende de doorstroming blokkeerd?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Bij mij zat het stukje mooi klem onderin, zeker mazzel gehadadje schreef:Volgens mij was dat dan al lang mee de cilinder in gezogendaan LC8 schreef:onderkant van het gasschuifplaatje afgebroken zodat dat deel onderin blijft zitten en zodoende de doorstroming blokkeerd?
nee nee het plaatje van de gasschuif is vervangen door een eigenmaak
waarmee die al maanden goed liep , en ineens na een rit een paar weken terug begon dit .
de carb is schoongemaakt en de stationair sproeier door geblazen , net als de overige sproeiers.
waarmee die al maanden goed liep , en ineens na een rit een paar weken terug begon dit .
de carb is schoongemaakt en de stationair sproeier door geblazen , net als de overige sproeiers.
BIERTAKT crossen en zuupn
Bar, wat je zegt kan ook alleen maar bij jou kennissen gebeuren.
Gasschuif staat al op half gas, maar er gebeurt verder niks. Hilarisch.
Reageert dat ding verder wel op het gas? Zal wel, zeker.
Hebben jullie al in de venturi gekeken of de gasschuif echt wel omhoog staat? Nee zeker.
Haal dat subframe er even af en kijk daadwerkelijk of die schuif omhoog staat.
Loopt die trouwens anders stationair of klinkt die nog het zelfde?
Als die schuif echt omhoog staat, en de motor reageert verder normaal op het gas(kan bijna niet) dan wordt het heel interessant.
Gasschuif staat al op half gas, maar er gebeurt verder niks. Hilarisch.
Reageert dat ding verder wel op het gas? Zal wel, zeker.
Hebben jullie al in de venturi gekeken of de gasschuif echt wel omhoog staat? Nee zeker.
Haal dat subframe er even af en kijk daadwerkelijk of die schuif omhoog staat.
Loopt die trouwens anders stationair of klinkt die nog het zelfde?
Als die schuif echt omhoog staat, en de motor reageert verder normaal op het gas(kan bijna niet) dan wordt het heel interessant.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
hij staat bij wijze van spreken op half gas ...huskie schreef: Bar, wat je zegt kan ook alleen maar bij jou kennissen gebeuren.
Gasschuif staat al op half gas, maar er gebeurt verder niks. Hilarisch.
Reageert dat ding verder wel op het gas? Zal wel, zeker.
Hebben jullie al in de venturi gekeken of de gasschuif echt wel omhoog staat? Nee zeker.
Haal dat subframe er even af en kijk daadwerkelijk of die schuif omhoog staat.
Loopt die trouwens anders stationair of klinkt die nog het zelfde?
Als die schuif echt omhoog staat, en de motor reageert verder normaal op het gas(kan bijna niet) dan wordt het heel interessant.
daarmee wil ik zeggen dat de stationair knop zo hoog opgedraait is dat het ding flink hoog in toeren stationair zou moeten lopen ... maar dat doet ie niet .
reageert prima op gas geven , en er klinkt niks vreemds dan behalve de koppeling die wat geluid maakt .
BIERTAKT crossen en zuupn
oftewel ff van achteren erin kijken en controleren of je een gleufje van onderen ziet
schroef staat 2.5 slag uitgedraait van dicht af....mx jake schreef:luchtfilter schoonmaken
feul schroef even nakijken
vlotterhoogte afstellen
vlotterhoogte kan niet uit zichzelf ineens veranderen lijkt mij ..
luchtfilter is schoon , de brommer is bij mij in onderhoud en ik ben daar nogal zeikerig in .
maar bedankt allemaal , ik denk dat ik weet wat het euvel is
de gasstand sensor van de oudere types keihin fcr kan op twee manieren gemonteerd worden .. hij staat verkeerd om dus denk ik . morgen maar proberen .
BIERTAKT crossen en zuupn