Dr 800 in nood

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Bigboy

Vorige winter heb ik mijn dr800 uit 91 helemaal opgeknapt, afgelopen voorjaar wilde ik ermee naar Noorwegen. Helaas,een dag nadat ik het laatste onderdeel monteerde had ik een ongeluk ermee. Ik wil hem dolgraag opnieuw rijden, mijn dr is me erg lief. Ben dus op zoek naar:

-Benzinetank
-stuur
-cockpitruit
-rechter voorkap
-neuskap
-toerenteller en km teller.
(Compleet cockpitje eigenlijk)

Ja,het was een goeie klap. Ben blij dat ik er nog ben,maar wil heeel graag weer in het zadel ook. Het liefst in het zadel van deze,wie kan me helpen??

Mvg,Bigboy.
Big is better!
zappa.suzuki

Hey,

Je kan het beter hier vragen... http://alpha.messageboard.nl/182/viewforum.php?f=7

De BIG club zit ook hier op het forum :wink:

Welke kleur kap zoek je? op MP staat een kap voor e125 in 't zwart..
Ben ff kwijt of het L of R is :? maar zoek op MP op dr 800

Heb voor een zacht prijsje een zwart cross stuur liggen..
800S heeft mischien een tank voor je..
Leeuwarder mischien de cockpit..
Ga zo maar door :wink:

Dus komt vast goed met je BIG en blij dat het ook goed is met jou?
V-wiel en vork nog oke?

Greetz
Zappa
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
800S

hi welkom
leuk zo`n reis plannen, maar balen van ongeluk die roet in het eten gooide.....
zappa.suzuki schreef:Hey,
Je kan het beter hier vragen... http://alpha.messageboard.nl/182/viewforum.php?f=7

Heb voor een zacht prijsje een zwart cross stuur liggen..
800S heeft mischien een tank voor je..
Leeuwarder mischien de cockpit..
Ga zo maar door :wink:
yep idd een tank van sr43 over (lekvrij, maar met epoxy oid. erin) functioneerd prima en alleen voor noppenforummmers

greetz sander
zappa.suzuki

Hey, gooi je m'n oude tank in de aanbieding?
Ding is lek vrij.. je oude lekke tank nog steeds heel?
Bigboy

Yes, een plek gevonden waar mensen spulletjes hebben! Vooral een andere benzine tank vinden was lastig. En das vreemd want echt klein zijn die dingen niet :P

Voorvork en voorwiel zijn nog goed,mr Zappa. Ik reed met 110 op een busje,kon nog net met voorwiel langs dat ding sturen,valbeugel heeft als kreukelzone gewerkt. Dat was trouwens het laatste onderdeel dat ik monteerde. Maar die maak ik zelf wel na,ben metaalbewerker. Spuiten is ook geen probleem,dus welke kleur de onderdelen die ik vind ook zijn.... :!:

eens kijken, iemand heeft dus een tank. 800 s quanta kost dat,voor een noppenforummer???Ok,wel een erg verse,maar ik rij al heeel lang dr,vanaf mijn 14e.Ben al 18 dr rijder,begonnen op een 350 :)
Leeuwarder zag ik niet tussen de reacties staan,maar ik ben erg geintresseerd in dat cockpitje...kost dat?

Een stuur kan ik denk ik wel gewoon in de winkel halen,speciaal crosstuur hoeft nu ook weer niet,denk ik wat smaller dan anders? Maar een erg zacht prijsje zou me kunnen overhalen,hehe.

En zojuist gemaild over die zijkap.
Alvast heel erg bedankt mensen, ook namens dat ding wat hier nu onder een zeil staat in mijn tuin. Stil maar jongen,komt goed shhhhh.

Bigboy.
Big is better!
CrazyWezel
Contacteer:

hehe tot ziens op de volgende offroadrit ;)
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
zappa.suzuki

Geluk bij een ongeluk dus :wink: ook al 2 x gehad :wink:

Als je die valbeugels maakt doe het maar in serie.. als je ze voor een leuke prijs kan leveren wil ik er 1.. en de rest ook van de BIG club :wink:

Stuurtje kost e10, is wat breder en wat lager.. top op de weg maar voor offroad neem je een renthal stuur van BIG-shop Hessler.... is hoger dus lekkerder staand rijden....

http://www.hessler-motorsport.de/shop/i ... e9eed23f3a

Cockpit word ebay.. zoek op dr 800...
800S

voor de tank heb ik 35 euri voor betaald en wil ik er graag voor terug hebben ook...
ruimt ook mooi op in de schuur(vriendin blij)

greetz sander
zappa.suzuki

Was een mats prijsje voor 800S..

Sander, erg netjes dat je dat er terug voor vraagt.. want ze zijn zeldzaam :wink:

En Bigboy, als je het in het BIG club gedeelte van het forum zou zetten had je meer aandacht.. en dus mischien meer spullen :wink:
Bigboy

Een tank voor 35 euro, inderdaad heeeel erg netjes.Wauw. Eh graag!!!
Dat was een van de struikelpunten, ik dacht echt dat het me een fortuin zou kosten.Bigboy blij!

Dat stuur,een tientje,Zappa ook met jou ga ik proberen in contact te komen. Eens zien of ik kan vinden waar ik leden appart kan vinden,wel zo discreet he!

Die site van Hessler is ook heel goed,das een grappige vent,die Stefan. Ook een dr gek,Dr nuts,kan je wel zeggen.

Oh en ik ga de dr sectie hier zoeken.Komt goed heren,komt goed.Ik ga valbeugels in serie maken en dan horen jullie ervan.Zal alleen niet echt snel zijn,ben een beetje druk nu.Maar echt,I shall and I will.

And remember,big is better!

Hihi,groetjes Bigboy
Big is better!
Bigboy

Heren Zappa en sander,

reuze bedankt, die spullen zijn helemaal top. Vanmiddag vrij genomen en ze erop gezet. :D

En nog bedankt voor de koffie en vele tips Zappa. Ik had nog wel even verder kunnen ouwehoeren, maar ja.......

Heren,tot snel,elders op het forum.

Bigboy
Big is better!
Plaats reactie