Hallo,
hier enkele foto's van mijn aanpassing met accerbis tank.
Winst 12 topzware kg's.
grtn
Peter Penson
accerbis tank
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
"t zadel heb je mooi passend gemaakt zie ik. Jammer dat de snavel nu verdwenen is; hoewel al nauwelijks meer een big was zie je het er nu helemaal niet meer aan af.
Mooi resultaat hoor, hij zal vast super rijden!
Pasde de tank direct op het frame?
Mooi resultaat hoor, hij zal vast super rijden!
Pasde de tank direct op het frame?
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
Stakke Bak
Welke rally ga je doen
ziet er op en top uit 

Welke rally ga je doen

DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
hallo,
de tank ( van de dr 650 ; 25L) paste met de bijgeleverde rubbers perfect op het frame.
Over de neus kan je natuurlijk discusiëren maar het moet gewoon simpel,licht en praktisch zijn. In mei ga ik terug pistes rijden in Marokko, maar volgend jaar wil ik eens naar Dakar rijden. En dan moet ik genoeg benzine en water kunnen meenemen, vandaar de extra tanks.
Het brugje waarin je normaal het zadel inhaakt heb ik verwijderd en een andere simpele oplossing bedacht voor de verankering. ik maak er morgen een foto van .
Hoe zwaar hij juist weegt kan ik je nog niet zeggen. In ieder geval een pak lichter dan voorheen.
grtn
PP
de tank ( van de dr 650 ; 25L) paste met de bijgeleverde rubbers perfect op het frame.
Over de neus kan je natuurlijk discusiëren maar het moet gewoon simpel,licht en praktisch zijn. In mei ga ik terug pistes rijden in Marokko, maar volgend jaar wil ik eens naar Dakar rijden. En dan moet ik genoeg benzine en water kunnen meenemen, vandaar de extra tanks.
Het brugje waarin je normaal het zadel inhaakt heb ik verwijderd en een andere simpele oplossing bedacht voor de verankering. ik maak er morgen een foto van .
Hoe zwaar hij juist weegt kan ik je nog niet zeggen. In ieder geval een pak lichter dan voorheen.
grtn
PP
vroeger ktmboven nu desertexpress
is zo'n tank nog gewoon te koop? wat kost dat dan, op een Dr superbiker staat dit ook mooier en minder gewicht op het voorwiel met de bijkomende voordelen.
greetz Futurist
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99