mmm.... voor olie-lekkages in een versnellingsbak bestaat een middeltje wat men in het carter doet waardoor de lekkage verholpen wordt...
bestaat zoiets ook voor het dichten van een lekkage in de pakking van het kleppendeksel ?!?!?
dank voor reactie...
dichten lek pakking kleppendeksel
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
eigelijk nog nooit van gehoordTol schreef:mmm.... voor olie-lekkages in een versnellingsbak bestaat een middeltje wat men in het carter doet waardoor de lekkage verholpen wordt...
bestaat zoiets ook voor het dichten van een lekkage in de pakking van het kleppendeksel ?!?!?
dank voor reactie...
al zijn al die middeltjes niet echt geweldig (lijkt me niet best voor je olie enz)
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
mmm
dat wordt dan de pakking vervangen.... moet je dan een hele set kopen of zijn ze er ook los ?!!?!?
gegroet
TOl
dat wordt dan de pakking vervangen.... moet je dan een hele set kopen of zijn ze er ook los ?!!?!?
gegroet
TOl
volgens mij heb je het hier over een 610te husqvarna.
enige metode voor de kleppendeksels dicht te krijgen is pakking vervangen en nog een vloeibaarre dichting tussen doen of langs de buite kant tech 7 ( is een silicoone) tegen smeeren is het meestal ook wel dicht
enige metode voor de kleppendeksels dicht te krijgen is pakking vervangen en nog een vloeibaarre dichting tussen doen of langs de buite kant tech 7 ( is een silicoone) tegen smeeren is het meestal ook wel dicht
husqvarna te570
nee.... heb een xr600r uit '86
naast lekkage van de pakking van kleppendeksel heb ik ook een paar dolle bouten onder bij de versnellingsbak.....
weet iemand daar een oplossing voor ?!?!?!
groet
naast lekkage van de pakking van kleppendeksel heb ik ook een paar dolle bouten onder bij de versnellingsbak.....
groet
-
- Contacteer:
ligt beetje aan de ruimte die je daar hebTol schreef:nee.... heb een xr600r uit '86
groet
grotere maat erin dus b.v. van m6 naar m8 (geen idee of het kan!!) anders helicol (setjes zijn erg duur maar fatsoenlijke motorzaak heeft het wel (heb zelf ook setje )
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300