Petitie tegen het Vlaamse anti-mx wetsvoorstel

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Racernix
Contacteer:

Gelieve deze petitie te tekenen, tegen het wetsvoorstel dat de doodsteek van het Vlaamse MX (en andere gemotoriseerde sporten) zal betekenen.

http://www.joelsmets.be/Joel/2003pages/petitie.htm
Racernix
Contacteer:

Vindt het heel raar dat hier niemand op deze post reageert. Ook endurorijders zouden weleens zwaar getroffen kunnen zijn door deze maatregel!!! Maar ja ge zult wel zien, wanneer het te laat is.
Helen

Ik neem aan dat veel mensen gewoon zoals ik de link volgen en de petitie invullen, maar geen verder commentaar leveren.
Sandman

Mijne 'kribbel' stond er ook al lang en breed onder :)
Bart M

Is toch niet nodig, hier nog eens bevestigen dat je de petitie getekend hebt ? Dát je ze tekent is veel belangrijker, lijkt me !
Keep on smiling!
CrualA
Contacteer:

Bart M schreef:Is toch niet nodig, hier nog eens bevestigen dat je de petitie getekend hebt ? Dát je ze tekent is veel belangrijker, lijkt me !
idd,je mag deze link natuurlijk ook op andere forums posten of doorsturen naar vrienden/familie/...
sir kwietje
Contacteer:

had de petitie ook ondertekent maar niet bevestigt hier heb ook de link op andere forums gepost en naar al mijn email adressen doorgestuurt
Enduro toffe sport
Racernix
Contacteer:

Ok, ok sorry maar ik ben nogal gespannen sinds die zever van het MX (en andere gemotoriseerde sporten) afschaffen ter sprake kwam.
Gast

Racernix schreef:Ok, ok sorry maar ik ben nogal gespannen sinds die zever van het MX (en andere gemotoriseerde sporten) afschaffen ter sprake kwam.
je bent zeker niet alleen,iedereen die crosst of er in zekere zin mee te maken heeft kan er niet meer tegen!België is nu eenmaal een apenland
en binnekort zin er geen belgische motocrosskampioenen meer maar kampioenen in vogelobservatie en onkruid kweken :roll:
CrualA
Contacteer:

was ik,vergeten in te loggen!
Arnaud
Contacteer:

Done!
Inderdaad, te gek voor woorden :evil:
En je weet 't, zodra er maar één land in de EU met zulke gekke voorstellen komt, staat Nederland vooraan om ze over te nemen (Noord-Holland nu geheel zonder MX-circuit, bijvoorbeeld.....!!)

Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
Plaats reactie