Wat wordt het weer?
Hoe is de rit?
Zeg ut maar dus....
![Glimlach/Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Formulier is hier!
http://www.motordrenthe.nl/php/home/Ins ... t-2009.doc
Startplek:
Gils Bandenmontage, Holthe 64, 9411TK, Beilen
Moderator: ghulst
Ik zou het haast vergeten zijn! Ik denk dat ik er wel weer bij ben.KTM-Schuimpie schreef:Wie gaat er heen?
Wat wordt het weer?
Hoe is de rit?
Zeg ut maar dus....:)
Formulier is hier!
Goezo!speedphreax schreef:Ik zou het haast vergeten zijn! Ik denk dat ik er wel weer bij ben.KTM-Schuimpie schreef:Wie gaat er heen?
Wat wordt het weer?
Hoe is de rit?
Zeg ut maar dus....:)
Formulier is hier!
Jep, helaas hangt hij nu ook hier rondMotorOllie schreef:Ik ben er ook...Hoe laat begint het eigenlijk? Staat (nog) niks van op de site...
Oh ja... KTM-Schuimpie = Motormaf-Schuimpie??
Dan voel ik me weer zo'n vreemde eend tussen al die koningsgezinde motoren van jullieBosje schreef:
@Adje: je kan toch bij ons aanhaken
Was iest loos ?adje schreef:Ik zit momenteel ook niet zo lekker in mijn vel omdat ik zwaar aan de medicijnen zit. ( prednison)
Ik kom wel niet uit jouw buurt maar mocht zoiets een keer voorkomen dan zorg ik heus wel dat je thuis komt hoor. Ook al kost dat me wat uurtjes extra. Dat is toch niet meer dan normaal?adje schreef:Nee , het gaat er mij om dat ik alleen van huis moet en als er daar wat met mij gebeurd heb je de poppen aan het dansen omdat er niemand van deze kant uit daar ook gaat rijden.
Tussen Angelien inHouten Klaas schreef:Ad gewoon komen, thuis kom je altijd. En anders blijf je maar slapen tussen Angelien en mij in.
Inderdaad. Of je dan die mooie ruime bus terugkrijgt weet ik nietspeedphreax schreef:Ik kom wel niet uit jouw buurt maar mocht zoiets een keer voorkomen dan zorg ik heus wel dat je thuis komt hoor. Ook al kost dat me wat uurtjes extra. Dat is toch niet meer dan normaal?adje schreef:Nee , het gaat er mij om dat ik alleen van huis moet en als er daar wat met mij gebeurd heb je de poppen aan het dansen omdat er niemand van deze kant uit daar ook gaat rijden.
Ik wil met je oprijden hooradje schreef:Dan voel ik me weer zo'n vreemde eend tussen al die koningsgezinde motoren van jullieBosje schreef:
@Adje: je kan toch bij ons aanhaken![]()
Nee , het gaat er mij om dat ik alleen van huis moet en als er daar wat met mij gebeurd heb je de poppen aan het dansen omdat er niemand van deze kant uit daar ook gaat rijden.
Ik zit momenteel ook niet zo lekker in mijn vel omdat ik zwaar aan de medicijnen zit. ( prednison)
Dat lijkt me wel watRico schreef:
Ik wil met je oprijden hoordelen we we de diesel en breng ik je thuis als je moe bent
Gewoon gaan, ff lekker knallen op de westerborkse maïslanden.adje schreef:Dat lijkt me wel watRico schreef:
Ik wil met je oprijden hoordelen we we de diesel en breng ik je thuis als je moe bent
![]()
Maar ik weet nog steeds niet zeker of ik wel ga
Als het zulk weer blijft kunnen we beter een buitenboordmotor monterenwr450f'05 schreef:Gewoon gaan, ff lekker knallen op de westerborkse maïslanden.adje schreef:Dat lijkt me wel watRico schreef:
![]()
adje schreef:Dat lijkt me wel watRico schreef:
![]()